شناسهٔ خبر: 67257206 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری نشست‌های ارائه و بررسی طرح‌های تسهیلاتی شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال استان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برگزاری دو نشست ارائه و بررسی طرح های متقاضی دریافت کننده تسهیلات در حوزه اقتصاد دیجیتال در محل اداره کل و به صورت ویدئوکنفرانس خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور با اشاره به تصویب چندین طرح کسب و کار شرکت های حوزه فاوا استان سمنان از ابتدای سال 1402 تا کنون گفت: بررسی و پیگیری طرح های کسب و کار و سرمایه گذاری شرکت های متقاضی دریافت تسهیلات در حوزه فاوا به صورت مداوم توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در حال انجام است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه طرح های کسب و کار 12 شرکت حوزه فاوا در دست بررسی است افزود: برای بررسی دقیق تر این طرح ها، جلساتی با حضور شرکتها و متقاضیان تسهیلات سراسر استان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
حسن پور ادامه داد: در این جلسه شرکت های متقاضی به ارائه و تببین طرح های کسب و کار خود پرداختند و به سوالات اداره کل در خصوص جزییات اجرا و بهره برداری طرح ها پاسخ دادند.
حسن پور با اشاره به سرمایه گذاری قابل توجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این طرح ها تأکید کرد: این اداره کل در هماهنگی کامل با مجموعه های پارک‌های علم و فناوری استان و دانشگاه سمنان و همچنین نظام صنفی رایانه ای استان، مصمم است از کلیه طرح های سرمایه گذاری حوزه فاوا بصورت ویژه حمایت نماید.
وی در پایان گفت: شرکت‌های فعال حوزه فاوا استان هم چنان می توانند با مراجعه به سایت ایران توان آفرین به نشانی "irantavanafarin.ito.gov.ir" جهت دریافت تسهیلات حمایتی وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت نام نمایند.

نظر شما