شناسهٔ خبر: 67255080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

آیین تکریم و معارفه جانشین ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز برگزار شد

امنیت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا هستیم، شهدا با ایثار و ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و آنها بهترین گزینه برای الگوبرداری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج صبح امروز سه شنبه ۲۹ خردادماه مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز با حضور جناب سرهنگ سازی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) و هیئت همراه برگزار شد. 

 

سرهنگ حفیظ اله تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در این آیین از خدمات خالصانه، صادقانه و دلسوزانه ی سرهنگ پاسدار سید عبدالمحمد میرسالاری جانشین پیشین خود اذعان کرد و گفت: ایشان در طول مدت تصدی خود در سمت جانشینی رضایت خدا را سر لوحه ی کارهای خود قرداد می داد و با روحیه ای جهادی، انقلابی و خستگی‌ناپذیری در تمام مأموریت های سپاه و بسیج صادقانه خدمت کرد و باعث پیشرفت در امورات محوله سپاه ناحیه می شد، که ان شاءالله امیدواریم در دیگر سنگرها نیز همچون گذشته موفق و سربلند باشد. 

 

وی همچنین با تبریک عید قربان، عید بندگی و دهه امامت و ولایت، گزارشی از عملکرد ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در مدت تصدی فرماندهی خود را ارائه نمود. 

 

پس از آن جناب سرهنگ ساری معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مطالبی به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: عزت، امنیت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی شهدا، از جمله سید شهدای خدمت و همراهانش و خانواده های معزز آنها هستیم. چرا که این عزیزان همچون شهدای اسلام و انقلاب اسلامی برای خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی سر از پا نشناخته و در سخت ترین مسیر برای حل مشکلات مردم گام محکم برداشتند، که این عملکرد جهادی آنان طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نسبت به تمام دولت های گذشته بی نظیر بوده است. 

 

سرهنگ ساری همچنین از ملت شریف ایران اسلامی خواست تا در این انتخابات ضمن حضور باشکوه و حداکثری، در انتخاب فرد اصلح دقت نمایند تا رئیس جمهوری شبیه به شهید جمهور با توانمندی بالا و روحیه ای جهادی انتخاب شود و ان شاءالله در رفع مشکلات مردم به ویژه مستضعفان، محرومان و قشر پایین جامعه تلاش و کوشش نمایند. 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) از شهیدجمهور سخن گفت و افزود: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی ولایی و نماد خدمت به مردم بودند، این شهید بزرگوار در مسیر خدمت به مردم باخدا معامله کرد. 

 

سرهنگ ساری ادامه داد: رامهرمز از لحاظ نیروی انسانی و نخبگان فرزندان شایسته‌ای دارد که باید در بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم و با توجه به ظرفیت واقعی این شهرستان مسئولان هم نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند. 

 

در این مراسم سرگرد پاسدار « فیروز بردبار» به‌عنوان جانشین جدید ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز معرفی و از اقدامات و فعالیت‌های سرهنگ پاسدار «سید عبدالمحمد میرسالاری» نیز قدردانی و تجلیل شد.

نظر شما