شناسهٔ خبر: 67256168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهرداری کرمان مسئول کارگروه علمی‌آموزشی مجمع بسیج شهرداری‌های کشور شد

مدیر بازرسی شهرداری کرمان گفت: شهرداری کرمان مسئول کارگروه علمی‌آموزشی مجمع بسیج شهرداری‌های کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی هوش‌هویدا، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد؛ دومین مجمع بسیج شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد و شهرداری کرمان به‌صورت فعال در این مجمع شرکت کرد.

وی با بیان اینکه شش کارگروه هماهنگی در این مجمع تشکیل شد، افزود: با توجه به فعالیت‌هایی که در پایگاه بسیج شهرداری کرمان انجام شده بود، این شهرداری به‌عنوان مسئول کارگروه علمی آموزشی مجمع بسیج شهرداری‌های کشور انتخاب شد.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان تصریح کرد: با بیش از یک سال پیگیری مداوم و همفکری و پیگیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول اکرم (ص) و سازمان بسیج کارگری استان کرمان، حوزه مقاومت بسیج شهدای خدمت شهرداری کرمان نیز افتتاح شد که برکات بسیار خوبی برای شهرداری کرمان خواهد داشت.

وی با اینکه محلی در شهرداری مرکز در اختیار این پایگاه قرار گرفت، از انتخاب سروان محمد بیرجندی به‌عنوان سرپرست این حوزه خبر داد و تصریح کرد؛ پایگاه شهید فاضلی‌پور شهرداری مرکز نبز زیرمجموعه این حوزه شده است.

هوش‌هویدا بیان کرد: تأسیس صندوق قرض‌الحسنه بسیجیان شهرداری کرمان در دستور کار قرار دارد که از همه کارکنان به‌ویژه نیروهای شرکتی دعوت می‌کنم عضو بسیج و صندوق شوند و از خدمات آن مانند اشتغال، کمک به ازدواج، تحصیل، مسکن و درمان ارزان بهره‌مند شوند.

وی از امکان ثبت‌نام و عضویت در این صندوق از طریق پلتفرم «کرمان من» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از دیگر اقدامات این پایگاه، برنامه‌ریزی برای ایجاد شرکت تعاونی مصرف بسیجیان شهرداری کرمان است و این قول را به همه بسیجیان عزیز می‌دهیم که خدمات متفاوتی در تعاونی مذکور ارائه خواهد شد.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان با بیان اینکه در حوزه مقاومت بسیج شهدای خدمت شهرداری کرمان برنامه‌هایی را پیگیری خواهیم کرد، گفت: این برنامه‌ها شامل آموزش‌های نظامی لازم به بسیجیان، مسائل مربوط به خانواده و مسئله جهاد تبیین است.

نظر شما