شناسهٔ خبر: 67254650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تب و تاب انتخابات در کردستان بالا گرفت/ آغاز به‌کار ستادهای انتخاباتی

ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، امروز به صورت رسمی در شهر سنندج آغاز به کار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ستادهای انتخاباتی سه کاندیدای ریاست جمهوری، امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ طی مراسم‌هایی جداگانه در شهر سنندج افتتاح و آغاز به کار کرد.

افتتاح ستاد قالیباف در کردستان

اولین ستاد انتخاباتی که امروز در سنندج آغاز به‌کار کرد مربوط به محمدباقر قالیباف بود که جلال اصغری، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان در آئین افتتاحیه این ستاد اظهار کرد: کردستان نیازمند بودجه توازنی و تبعیض مثبت است چرا که ظرفیت‌های زیادی دارد و استفاده از این ظرفیت‌ها و تحول در این استان در گرو انتخاب رئیس جمهوری توانمند مانند قالیباف است.

تب و تاب انتخابات در کردستان بالا گرفت/ آغاز به‌کار ستادهای انتخاباتی

وی افزود: شش نامزدی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند اصلح هستند اما ما با توجه به سابقه مدیریتی قالیباف، این کاندیدا را شایسته ریاست جمهوری ایران می‌دانیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان با بیان اینکه قالیباف برای این کشور در مناصب مختلف زحمات زیادی متحمل شده است، اضافه کرد: راه‌اندازی پلیس ۱۱۰ برای خدمت به مردم، راه‌اندازی سامانه ۱۹۷ برای نظارت مردم بر پلیس و شهر موشکی ایران را از جمله اقدامات موفق قالیباف می‌توان ذکر کرد.

اصغری ادامه داد: بودجه شهرداری در زمان آقای قالیباف جهش ویژه‌ای یافت و یکی از شهردارانی است که در تهران در مورد آن به شایستگی صحبت می‌شود.

وی گفت: توسعه فضای سبز شهری و رفع مشکل ترافیک از دیگر اقدامات قالیباف در زمان شهرداری تهران بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان تصریح کرد: قالیباف در تمامی دوران‌های مدیریتی‌اش تحول‌گرا بوده و قطعاً با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تحول خوبی در کشور ایجاد خواهد کرد و خدمات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد.

اصغری اضافه کرد: مشکل بیشتر قوانین مصوب در قوه مقننه، در اجرا است که قطعاً قالیباف با تجربه‌ای که در عرصه‌های مختلف دارد، این نقیصه را هم برطرف خواهد کرد.

تب و تاب انتخابات در کردستان بالا گرفت/ آغاز به‌کار ستادهای انتخاباتی

آغاز به‌کار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کردستان

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نیز دومین ستادی بود که بعدازظهر امروز سه‌شنبه در شهر سنندج به صورت رسمی افتتاح شد.

حجت‌الله عبدالملکی، عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی جلیلی در آئین افتتاحیه این ستاد اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار انتخابات مهمی است چون رویکرد و برنامه‌های شخص رئیس‌جمهور بر آینده کشور تأثیرگذار است و باید بهترین فرد برای این سمت انتخاب شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت کشور ایران به سمت بهبود است، افزود: نظام جمهوری اسلامی تنها نظام سیاسی است که پشتوانه مردمی دارد و این مهمترین ویژگی نظام ماست.

عضو شورای مرکزی ستاد جلیلی ادامه داد: طی سه سال اخیر شهید رئیسی به خوبی در کشور کار کردند اگرچه که ما منکر این نیستیم که اشکالاتی هم بوده و باید اصلاح می‌شد.

عبدالملکی تاکید کرد: آقای جلیلی از جهات مختلف بهترین فرد برای ریاست جمهوری است و در مقام مقایسه، بالاتر از همه قرار می‌گیرد و تکلیف شرعی می‌دانیم که از ایشان حمایت کنیم.

وی گفت: ما باید فردی را انتخاب کنیم که منش، شخصیت و رویکرد او بسیار شبیه به شهید رئیسی باشد که آقای جلیلی در این راستا بهترین گزینه هستند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس ستاد مردمی جلیلی در کردستان نیز در این مراسم طی سخنانی به بیان ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی شهید رئیسی پرداخت و گفت: امیدواریم فردی انتخاب شود که ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشد.

تب و تاب انتخابات در کردستان بالا گرفت/ آغاز به‌کار ستادهای انتخاباتی

فعالیت رسمی ستاد انتخاباتی پزشکیان در کردستان آغاز شد

ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نیز دیگر ستادی بود که شامگاه امروز در شهر سنندج به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد.

غریب سجادی، رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: به دلیل سیاست‌های غلط در گذشته، شاید تعدادی از فعالان مدنی، سیاسی و کارگری با مقوله انتخابات قهر کرده‌اند اما درگاه گفتمان و منطق باز است و می‌توان بستری فراهم کرد تا آنها هم دوباره با صندوق‌های رأی آشتی کنند.

وی افزود: ما مشکلات را فراموش نکرده‌ایم اما سعی می‌کنیم که از صندوق رأی عقلانیت بیرون بیاید و با وجودی که همه نگران آینده کشور هستیم اما آمده‌ایم تا آینده ایران را بسازیم.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان ادامه داد: امروزه در دنیای تکنولوژی و ارتباطات قرار داریم و گذشته آقای پزشکیان گویای همه چیز است و ایشان همواره مدافع حقوق مردم بوده‌اند.

سجادی با بیان اینکه ما زندگی را می‌خواهیم که همه، حق اعتراض و احقاق حقوق خود را داشته باشند، افزود: پزشکیان گزینه اصلح است و چون ۲۲ سال در مهاباد و در جامعه کردی زندگی کرده است، درک درستی از تبعیض‌ها دارد.

وی با بیان اینکه رقیب آقای پزشکیان رنج‌ها و ناامیدی‌های ملت است، گفت: مشارکت در انتخابات یک حق قانونی است و باید نگاه واقع بینانه‌ای نسبت به انتخابات داشته باشیم.

جلال محمودزاده، نماینده سه دوره مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه در یک محله با پزشکیان بزرگ شده‌ایم و به خوبی او را می‌شناسم، گفت: او بدون هیچ‌گونه رانتی با تلاش و پشتکار خود در دانشگاه قبول شد و فردی آگاه به مسائل کشور است که از مردم می‌خواهم به او رأی بدهند.

نظر شما