شناسهٔ خبر: 67253632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ستاد محمدباقر قالیباف در استان کردستان افتتاح شد

ستاد محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور شماری از شهروندان و فعالان سیاسی در استان کردستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ستاد محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور شماری از شهروندان و فعالان سیاسی در استان کردستان افتتاح شد.

جلال اصغری رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کردستان در آیین افتتاحیه این ستاد ضمن خیر مقدم به مهمانان، به انتخابات پیش‌رو در پی شهادت رئیس‌جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: ویژگی خاصی در شهید رئیسی بود که او را از سایر روسای جمهوری متمایز می‌کرد؛ او فردی مجاهد، متعهد، دلسوز و با اخلاص بالا بود که باید کسی راهش را ادامه دهد که از این خصیصه‌ها برخوردار باشد.

وی گفت: 6 نامزدی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند اصلح هستند اما ما با توجه به سابقه مدیریتی قالیباف، این کاندیدا را شایسته‌تر برای ریاست جمهوری ایران می‌دانیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کردستان تصریح کرد: کار را به باید به فردی متعهد، متخصص، توانمند و سالم واگذار کرد تا به درد کشور بخوردو با حضور میدانی مشکلات را از نزدیک پیگیری کند؛ به نظر ما قالیباف همه این ویژگی‌ها را دارد،

وی با بیان اینکه قالیباف برای این کشور در مناصب مختلف زحمات زیادی متحمل شده و راه‌اندازی پلیس 110 برای خدمت به مردم، راه‌اندازی سامانه 197 برای نظارت مردم بر پلیس و شهر موشکی ایران از جمله اقدامات موفق و ماندگار وی است، افزود: آقای قالیباف جدا از کارنامه و سوابق درخشان، برای پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف برنامه دارد.

به گفته اصغری، قالیباف در تمامی دوران‌های مدیریتی‌اش تحول‌گرا بوده و قطعا با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری با نگاه مثبت و دغدغه‌مندش تحول خوبی در کشور و کردستان  ایجاد خواهد کرد.

به گزارش تسنیم؛ مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان 6 کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

ستاد مرکزی قالیباف در استان کردستان در خیابان مردوخ جنوبی جنب بیمارستان بعثت سنندج واقع شده است.

انتخابات ریاست‌جمهوری هشتم‌ تیرماه امسال در سراسر کشور از جمله استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/481/

 

نظر شما