شناسهٔ خبر: 67252450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

احمدعباسی: تیم ملی فوتسال می‌تواند روی سکوی جام جهانی برود

تهران - ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: فوتسال ایران شایسته قرار گرفتن روی سکوی جام جهانی است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تیم ملی در جام جهانی روی سکو رفته و از نام و اعتبار ایران دفاع کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال در حاشیه مراسم بهترین‌های فوتسال در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اظهار داشت: سال گذشته این فرصت را نداشتم که در لیگ فوتسال ایران فوتبال بازی کنم اما به دلیل قهرمانی در جام ‌ملت‌های آسیا به این مراسم دعوت شدم. به عنوان عضوی از تیم ملی فوتسال در این مراسم حاضر شدم و خوشحالم که توانستم در بین جامعه فوتسال حضور داشته باشم.

وی افزود: فوتسال در بین مردم محبویت زیادی دارد و بسیاری از جوانان عاشق این رشته ورزشی هستند. فوتسال فراگیرترین ورزش ایران است و در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی روی سکو رفته و از نام و اعتبار ایران دفاع کند.

مراسم بهترین‌های فوتسال با حضور ستارگان این رشته، مدیران و اصحاب رسانه در هتل المپیک در حال برگزاری است.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از پیشکسوتان و فعالان رشته فوتسال، بهترین‌های لیگ برتر در دو حوزه بانوان و آقایان معرفی خواهند شد.

نظر شما