شناسهٔ خبر: 67284468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رسول جزینی در گفت‌وگو با ایمنا:

با انگیزه بالا به‌دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی باشگاه سپاهان گفت: در دور برگشت شاهد کشتی‌های جذاب و سنگین‌تری خواهیم بود البته با توجه به بردهای هفته گذشته، کشتی‌گیرانمان با روحیه و انگیزه بالا در مسابقات حاضر می‌شوند تا به آنچه که مستحق هستند دست یابند.

صاحب‌خبر -

رسول جزینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت تیم کشتی فرنگی سپاهان پیش از مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک کشتی فرنگی به میزبانی شیراز اظهار کرد: در دور رفت مسابقات که در قم برگزار شد کشتی‌گیران تیم نتایج خوبی گرفتند و امیدوارم در دور برگشت نیز بتوانیم نیز نتایج قابل قبول و مدنظر را کسب کنیم هرچند که این سری از مسابقات سخت‌تر و نتیجه گرفتن دشوار است؛ تیم‌ها با ارزیابی که در دور رفت داشته‌اند خود را ارتقا داده و نقاط ضعف خود را پوشانده‌اند همچنین نفراتی را به تیم اضافه کرده تا برای صعود قوی‌تر وارد شوند.

وی افزود: تیم سپاهان نیز نگاهی این گونه داشته و برای حضور قوی‌تر در تیم تغییراتی ایجاد شد تا ضمن ارتقا نقاط قوتمان، نقاط ضعفی که بوده به پایین‌ترین حالت ممکن برسد؛ در کل مسابقات شیراز سخت‌تر از دور رفت در قم است و با توجه به بردهای هفته گذشته، کشتی‌گیرانمان با روحیه و انگیزه بالا در مسابقات حاضر می‌شوند تا به آنچه که مستحق هستند دست یابند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی باشگاه سپاهان گفت: قم و شیراز تیم‌های فوق‌العاده قوی و صاحب کشتی هستند؛ این دوتیم در هفته اول دچار غافلگیری شدند و شاید این دو تیم همچون تیم ما برنامه‌ریزی دقیقی نداشتند؛ به واسطه میزبانی شیراز و تمهیداتی که قم در جست‌وجوی کشتی داشته قطعاً دور برگشت شاهد کشتی‌های جذاب و سنگین‌تری خواهیم بود.

جزینی بیان کرد: همه کشتی‌گیران تیم درجه یک و کار بلندند که به خوبی کشتی می‌گیرند قابلیت دریافت مدال را دارند اما به واسطه قرارگیری مقابل حریفان با خاصیت‌های فنی و بدنی متفاوت باعث می‌شود تا نتایج قابل پیش‌بینی نباشد که بخشی از مسابقات است؛ امیدوارم کشتی گیرانمان در آنالیز فنی و آنالیز بدنی در مراحل مختلف مقابل حریفانی قرار بگیرند که بتوانند برنده‌تر ظاهر شوند. حمایت‌های باشگاه خوب بوده و در خواسته‌هایمان را برآورده کرده است. امیدوارم بتوانیم از اعتمادی که به ما شده حداکثر استفاده را کرده و سربلند بیرون شویم.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های کشتی فرنگی لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با شرکت ۱۴ تیم در چهار گروه برگزار می‌شود و در پایان مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد. مسابقات برگشت لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه C به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.تیم‌های سپاهان اصفهان، هیأت کشتی قم، هیأت کشتی اهواز و هیأت کشتی فارس شرکت دارند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد. مسابقات دور نخست نیز در قم پیگیری شد که تیم‌های سپاهان اصفهان، هیأت کشتی قم، هیأت فارس و هیأت کشتی اهواز به ترتیب اول تا چهارم شدند.

نظر شما