شناسهٔ خبر: 67284530 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

پیاتزا: ایران رویای المپیک را از والیبال هلند گرفت/ تفاوت‌مان با آنها زیاد نیست

سرمربی تیم والیبال هلند با اشاره به شکست تیمش مقابل ایران در لیگ ملت‌ها تأکید کرد که شاگردان پیمان اکبری رویای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از هلند گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -
پیاتزا: ایران رویای المپیک را از والیبال هلند گرفت/ تفاوت‌مان با آنها زیاد نیست
به گزارش تابناک ورزشی، پس از شکست ۳ بر ۲ هلند مقابل ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها، روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم والیبال هلند گفت: تیم ایران مستحق پیروزی در این بازی بود. نتیجه بازی ۲ - ۲ و در آخر ست چهارم هم با یک امتیاز برتری به پایان رسید. پس هر دو تیم نزدیک بودند. باید به تیم ایران احترام بگذارم، فوق‌العاده بازی کردند. مخصوصاً امین و پوریا و همینطور میلاد که در دریافت توانست توپ‌های شگفت‌انگیزی را کنترل کند. ایران کارش را به خوبی انجام داد و اکنون باید از رویای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دست بکشیم و به آینده فکر کنیم.

وی با تمجید از بازیکنان ایرانی افزود: والیبال ایران را مدت زیادی است که دنبال می‌کنم. والیبال ایران می‌تواند در حال حاضر رشد زیادی داشته باشد، اما باید در برخی زمینه‌ها از داخل کار کنند نه از بیرون. ایران امروز مستحق پیروزی بود، اما من به پیروزی یا شکست مقابل ایران فکر نمی‌کردم. به خوب بازی کردن در این مسابقه فکر می‌کردم، اما در انتها آنها مستحق پیروزی بودند. نمی‌دانم آنها چه فکری می‌کردند. من به فکری که خودم دارم، اهمیت می‌دهم و می‌دانستم باید بازی سختی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی هلند با اشاره به دیدارهای گذشته با تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: در ریمینی ۲۰۲۱ بازی را باختیم. در ۲۰۲۲ و در برزیل ۳ بر صفر بردیم. فصل گذشته ۳ بر ۲ پیروز شدیم و این فصل ۳ بر ۲ باختیم. پس تفاوت‌مان خیلی زیاد نیست.

نظر شما