شناسهٔ خبر: 67336439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مخالفت قطعی پرسپولیس با بازگشت بیرانوند

مسئولان باشگاه پرسپولیس صراحتا تاکید کردند که راهی برای بازگشت بیرو وجود ندارد.

صاحب‌خبر -
مخالفت قطعی پرسپولیس با بازگشت بیرانوند
کد خبر: 664490
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۱۸:۵۵:۴۵

گرچه هیچ خبر رسمی در مورد تمایل بیرانوند به بازگشت به پرسپولیس وجود ندارد اما پیشکسوتان این تیم برای بخشش او از سوی باشگاه میانجی‌گری کرده و تلاش می‌کنند تا مانع جدایی او شوند و راهی برای بخشش از سوی مدیران باشگاه پیدا کنند.

به گزارش ورزش سه، اما بعد از طرح این شایعات و احتمالات، مسئولان باشگاه پرسپولیس صراحتا تاکید کردند که راهی برای بازگشت وجود ندارد.

باشگاه پرسپولیس از طریق تیم حقوقی و وکلای خود به دنبال محکومیت علیرضا بیرانوند و جریمه و محرومیت او در کمیته تعیین وضعیت هستند و با تصویب هیئت‌مدیره، با قدرت بیشتری این موضوع را جلو می‌برند.

علیرضا بیرانوند هم البته تمایلی برای بازگشت نشان نداده اما واکنش صریح پرسپولیس، نشان می‌دهد که احتمالا جمشید نورشرق و سایر مسئولان کمیته تعیین وضعیت سرنوشت او را روشن خواهند کرد.

البته تا پایان پنجره تابستانی فرصت زیاد است و هر اتفاقی هم ممکن اما این صراحت موجود در صدای مدیران باشگاه، هیچ چیز دیگری غیر از ادامه اختلاف و تصمیم برای کنار گذاشتن شماره یک را به اذهان متبادر نمی‌کند.

با جدایی او، پرسپولیس به استقبال خرید یک دروازه‌بان جدید می‌رود. دروازه‌بانی که سرشناس خواهد بود و باتوجه به دریافت سقف بودجه از سوی بیرانوند، دستمزد خوبی هم نصیبش خواهد شد.

 

نظر شما