شناسهٔ خبر: 67284517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تقوی: تغییرات تیم ملی والیبال تصمیمی درست بود

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: تغییر سرمربی تیم ملی با وجود همه فشارها و انتقادها نشان داد که تصمیم درستی بود و احیای دوباره تیم ملی همه ما را خوشحال کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌های 2024 امروز (پنجشنبه - 31 خرداد) مقابل هلند به برتری رسید و به دومین پیروزی خود در این هفته دست پیدا کرد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران پس از این پیروزی با بیان اینکه برد شیرین برابر هلند را به همه کسانی که در این روزهای سخت کنار تیم ملی ایستادند، تبریک می‌گویم، تصریح کرد: خیلی خوشحالم از اینکه مردم و هواداران‌مان خوشحال هستند و از نوع بازی بچه‌ها رضایت دارند. مردم کاملاً والیبال را درک می‌کنند و قطعاً نتیجه، قسمتی از بازی است، اما بازی خوب برای‌شان مهم است. اینکه مردم در بازی تیم ملی ما احترام را نسبت به خودشان ببینند، برای‌شان مهم است و فکر می‌کنم دو بازی بسیار ارزشمند را پشت سر گذاشتیم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران ادامه داد: به بازیکنان تیم ملی و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم که نشان دادند لیاقت‌شان حضور در تیم ملی است. نمی‌خواهم به گذشته برگردم به دلیل اینکه دو هفته بسیار سخت را گذراندیم، اما مردم باید بدانند که این مدت برای ما و کسانی که سرباز شما هستند از همه سخت‌تر بود. خدا را شاکرم که در این هفته آخر روند جدیدی را از تیم ملی شاهد هستیم. حتماً کافی نیست و راهی طولانی برای رسیدن به اعتبار و عزت واقعی والیبال ایران در پیش داریم.

تقوی به تغییر سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: تغییراتی که اتفاق افتاد علی‌رغم همه فشارها و انتقادها نشان داد که تصمیم درستی بود و احیای دوباره تیم ملی همه ما را خوشحال کرد.

وی مردم را مخاطب خود قرار داد و گفت: خواهش می‌کنم باز هم کنار فرزندان خوب این کشور باشید. این بچه‌ها با تمام توان‌شان کار می‌کنند. همین که با غیرت در تیم ملی ایستاده‌، برای شما جنگیده و این دو هفته سخت را پشت سر گذاشته‌اند، نشان می‌دهد که تمام توان‌شان برای خوشحال کردن شماست. اگر جایی از توان‌شان خارج بود و نتیجه لازم را نگرفتند خواهش می‌کنم باز هم کنارشان بایستید. اگر ایرادی وجود دارد از ماست. بچه‌ها تلاش خود را می‌کنند و امیدوارم کام مردم مثل دیروز و امروز همیشه شاد باشد.

به گزارش تسنیم، تیم ملی ایران از ساعت 6:30 صبح فردا (جمعه) با فرانسه در شهر پاسای فیلیپین روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما