شناسهٔ خبر: 67251067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در خراسان جنوبی معرفی شد

بیرجند - ایرنا - علی اشرفیان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مردمی علیرضا زاکانی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان جنوبی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، وی با حکم احسان متولیان مسئول ستاد مردمی شهید باکری (ویژه مدیریت شهری) علیرضا زاکانی به این سمت منصوب شد.

علی اشرفیان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی برنامه‌ها، اخبار، فعالیت‌ها و اطلاعیه‌های ستاد انتخاباتی زاکانی از طریق این ستاد در استان به اطلاع عموم می‌رسد.

وی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: برای زمان راه اندازی و افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی در حال رایزنی هستیم.

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی زاکانی در خراسان جنوبی اظهار کرد: تلاش می‌شود با استفاده از نیروهای مومن، با نشاط، توانمند، خوشنام و انقلابی و از سلایق گوناگون زمینه کامل آشنایی مردم از برنامه‌ها و گفتمان علیرضا زاکانی با محوریت «تداوم راه شهید رئیسی» و اولویت دادن به مدیریت محلی در «دولت خدمت» در تحقق نظام تشکیلاتی و مردم پایه استان را فراهم کنیم.

پیش از این روسای ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان در خراسان جنوبی معرفی و ستادهای این نامزدهای ریاست جمهوری به طور رسمی افتتاح شدند.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما