شناسهٔ خبر: 67238344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد مردمی قالیباف در بوشهر آغاز بکار کرد

بوشهر-ایرنا- ستاد مردمی قالیباف در خیابان شهید مطهری بوشهر (مقابل مجتمع تجاری زیتون) در حضور شماری از شهروندان و فعالان سیاسی آغاز بکار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عضو و رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر شامگاه دوشنبه در این آیین اظهار کرد: محمدباقر قالیباف سرداری شایسته و یادگار هشت سال دفاع مقدس پا به عرصه انتخابات گذاشته تا ادامه دهنده راه همرزمان شهیدش باشد.

«احمد ایزدپناه» افزود: قالیباف فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان یکی از برگ‌های زرین دوران خدمت خود را در کارنامه دارد و همچنین در قامت نیروی انتظامی علاوه بر تقویت پلیس نسبت به راه اندازی پلیس ۱۱۰، سامانه ۱۹۷، پلیس ۱۰+ اقدام کرد که این مهم گامی بلند در تحقق دولت الکترونیک است.

وی ادامه داد: این شخصیت فردی جامع‌تر و مرد میدان و دیپلماسی است که نهضت شهیدان را استمرار بخشیده و از مکتب سردار شهید سلیمانی آموخته تا امور کشور را داخل و خارج سامان ببخشد.

عضو و رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر تصریح کرد: امروز در خاص و حساس کشور زمان آزمون و خطا نیست و کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به توسعه دارد و در این عرصه قالیباف هم مردم میدان و هم مرد عرصه دیپلماسی محسوب می‎شود.

یزدان پناه ادامه داد: توسعه پایدار کشور در ابتدا نیازمند توسعه صنعتی است که باید در دولت چهاردهم به این مهم توجه ویژه شود زیرا جوانان برومند ایران شایسته بهترین‌ها هستند.

وی افزود: قالیباف هر جا سمتی داشته تحول آفرین بوده و چنانچه رییس جمهور شود منجر به فرصتی می‌شود تا بهترین‌ها را برای مردم شایسته ایران به ارمغان بیاورد.

یزدان پناه اظهار کرد: این فرد می‎‌تواند بخوبی در وسط میدان بایستد و با بهره‌گیری از هدایت‌های امام خامنه‌ای باعث شکوفایی شود.

بیشتر بدانید

رئیس ستاد قالیباف در استان بوشهر منصوب شد

رئیس ستادهای مردمی قالیباف در استان بوشهر منصوب شد

رئیس ستاد انتخابات بوشهر: ستادهای انتخاباتی فاقد مجوز اجازه فعالیت ندارند

وی گفت: امروز در حساس‌ترین موقعیت تاریخی کشور قرار داریم و باید آتش افروزی استکبار در منطقه و بویژه فلسطین باید بهترین انتخاب ممکن انجام شود.

ایزدپناه اضافه کرد: در این ارتباط باید با انتخاب مرد شایسته میدان و دیپلماسی مشت محکمی بر دهان استکبار زده شود.

وی تاکید کرد: قالیباف همواره مورد وثوق رهبری و به معنای تمام سرباز ولایت بوده و می‌تواند خدمت گذاری شایسته و توانمند برای ایران اسلامی باشد.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ستاد مردمی قالیباف در بوشهر آغاز بکار کرد

ستاد مردمی قالیباف در بوشهر آغاز بکار کرد

نظر شما