شناسهٔ خبر: 67247797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تشکیل پرونده تخلف برای چند مدیر مدرسه در اهواز

اهواز- ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پرونده تخلف برای چند مدیر مدرسه در اهواز به دلیل خدمات‌رسانی نکردن و تعطیل بودن مدارس برای ثبت نام و انجام امورات دانش‌آموزان تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا عبدالله حبیبی سه‌شنبه در حاشیه بررسی از چند مدرسه و نحوه ثبت نام دانش‌آموزان در اهواز گفت: پرونده تخلف این مدیران مدارس برای طی کردن مراحل قانونی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده شد.

وی گفت: برخورد قانونی و قاطع با مدیران کم توجه به آیین نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های آموزشی انجام می‌شود.

حبیبی ضمن اظهار تاسف برای اجرا نکردن دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ثبت نام دانش‌آموزان در برخی مدارس اهواز اظهار کرد: تعطیل بودن و یا تاخیر در شروع به کار مدارس در شرایط جوی اهواز، باعث سرگردانی و نارضایتی اولیا و دانش آموزان شده است و این مساله دقیقا خلاف شعار دستورالعمل اجرایی ثبت نام با عنوان « ثبت نام مطلوب، عدالت محوری و خانواده مداری » است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: متاسفانه در برخی مدارس دانش‌آموزان ساعت‌ها پشت درب بسته آموزشگاه در انتظار حضور مسئولان آموزشگاه برای انجام امورات خود و یا ثبت نام هستند که این اقدام و سهل انگاری پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایرنا، برخی اولیای دانش‌آموزان در اهواز از تعطیلی و پاسخگو نبودن مدارس برای ثبت نام دانش‌آموزان خود ابراز گله‌مندی کردند.

مدارس تا پایان شهریور ماه موظف به پاسخگویی و انجام مسائل مربوط به دانش‌آموزان هستند و روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته مختص ثبت نام دانش‌آموزان است.

نظر شما