شناسهٔ خبر: 67252375 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

تشکیل پرونده تخلف برای چند مدیر مدرسه در خوزستان

پرونده تخلف این مدیران مدارس برای طی کردن مراحل قانونی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پرونده تخلف برای چند مدیر مدرسه در اهواز به دلیل خدمات‌رسانی نکردن و تعطیل بودن مدارس برای ثبت نام و انجام امور دانش‌آموزان تشکیل شد.

عبدالله حبیبی در حاشیه بررسی از چند مدرسه و نحوه ثبت نام دانش‌آموزان در اهواز اظهارداشت: پرونده تخلف این مدیران مدارس برای طی کردن مراحل قانونی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده شد.

وی گفت: برخورد قانونی و قاطع با مدیران کم توجه به آیین نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های آموزشی انجام می‌شود.

حبیبی ضمن اظهار تاسف برای اجرا نکردن دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ثبت نام دانش‌آموزان در برخی مدارس اهواز اظهار کرد: تعطیل بودن و یا تاخیر در شروع به کار مدارس در شرایط جوی اهواز، باعث سرگردانی و نارضایتی اولیا و دانش آموزان شده است و این مساله دقیقا خلاف شعار دستورالعمل اجرایی ثبت نام با عنوان « ثبت نام مطلوب، عدالت محوری و خانواده مداری » است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: متاسفانه در برخی مدارس دانش‌آموزان ساعت‌ها پشت درب بسته آموزشگاه در انتظار حضور مسئولان آموزشگاه برای انجام امورات خود و یا ثبت نام هستند که این اقدام و سهل انگاری پذیرفتنی نیست. 

برخی اولیای دانش‌آموزان در اهواز از تعطیلی و پاسخگو نبودن مدارس برای ثبت نام دانش‌آموزان خود ابراز گله‌مندی کردند.

مدارس تا پایان شهریور ماه موظف به پاسخگویی و انجام مسائل مربوط به دانش‌آموزان هستند و روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته مختص ثبت نام دانش‌آموزان است.

منبع: تسنیم

نظر شما