شناسهٔ خبر: 67245756 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

برای سال تحصیلی آینده؛ نرخ غذا، خوابگاه و وام‌های دانشجویی پایان تیرماه اعلام می‌شود

صاحب‌خبر -
رئیس صندوق رفاه دانشجویان از برگزاری جلسه هیئت امنای این صندوق در ۳۱ تیرماه خبر داد و گفت: در این جلسه در خصوص نرخ غذا، خوابگاه و مبلغ جدید وام‌های دانشجویی تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی درباره مبلغ وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید گفت: جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ۳۱ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرگزاری مهر گفت: در این جلسه قرار است در خصوص مبلغ وام‌های جدید دانشجویی، اجاره بهای خوابگاه‌ها و نرخ غذای دانشجویی و سهم دانشجویان از نرخ غذا برای سال تحصیلی جدید تصمیم گیری شود.

وی درباره مبلغ وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید افزود: با توجه به اینکه جلسه هیئت امنا هنوز تشکیل نشده است نمی‌توان گفت که مبلغ وام‌های دانشجویی چه مقدار خواهد بود.

براساس این گزارش، گنجی اخیرا از افزایش مبالغ وام ودیعه مسکن متأهلی در نیمسال جاری خبر داد و گفت: مبالغ جدید وام برای ساکنین شهر تهران ۲۰۰ میلیون تومان، شهرهای بزرگ ۱۵۰ میلیون تومان و شهرهای کوچک ۱۰۰ میلیون تومان شد.

وی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند درخواست قبلی خود را رد کرده و درخواست با مبالغ جدید را با شرایطی که وجود دارد، ارائه کنند.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما