شناسهٔ خبر: 67245474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

نشست هم اندیشی مدیر بهزیستی شهرستان اهواز با مراکز روزانه و مثبت زندگی

صبح سه شنبه، ۲۹ خرداد، نشست هم اندیشی مدیر بهزیستی شهرستان اهواز با مسئولین فنی مراکز روزانه و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی با موضوع طرح مشکلات در مسیر ارسال پرونده های توانخواهان به مراکز روزانه و مطلع ساختن جامعه هدف از خدمات این مراکز، در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، محسن حسین پور، مدیر بهزیستی اهواز در این باره گفت: اطلاع رسانی جامع از عملکرد مراکز روزانه به جامعه هدف، تکمیل سریع پرونده توانخواهان و به روز رسانی پرونده ایشان و لزوم برگزاری هردوماه یکبار جلسه ای در خصوص طرح پیشنهادات جدید و اقدامات انجام گرفته توسط آنها از موارد مطرح در این جلسه بود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع افزود: تکریم ارباب رجوع و نحوه تعامل با جامعه هدف در دستیابی سازمان به اهداف تعیین شده نقش به سزایی دارد و تمامی افراد شاغل در مجموعه بهزیستی باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

حسین پور همچنین بیان داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی از توانخواهان جهت جذب بهینه اعتبارات مسکن و اشتغال  از دیگر مواردی است که باید توسط مراکز تابعه بهزیستی در دستور کار قرار گیرد.

مدیر بهزیستی شهرستان اهواز در پایان با اشاره به نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رخداد سیاسی کشور، بر اهتمام بدنه بهزیستی جهت مشارکت افزایی و هم افزایی  تاکید کرد.

اهواز اهواز اهواز اهواز اهواز اهواز

برچسب‌ها:

نظر شما