شناسهٔ خبر: 67263497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر بهزیستی اهواز تاکید کرد:

اهتمام بدنه بهزیستی جهت مشارکت‌ حداکثری در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

اهواز - ایرنا - مدیر بهزیستی اهواز با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رخداد سیاسی کشور، بر اهتمام بدنه بهزیستی جهت مشارکت حداکثری این عرصه مهم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محسن حسین پور روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مسئولین فنی مراکز روزانه و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی، اظهار کرد: اطلاع رسانی جامع از عملکرد مراکز روزانه به جامعه هدف، تکمیل سریع پرونده توانخواهان، به روز رسانی پرونده ها و لزوم برگزاری هردوماه یکبار جلسه ای در خصوص طرح پیشنهادات جدید و اقدامات انجام گرفته از موارد مطرح در این جلسه بود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع افزود: تکریم ارباب رجوع و نحوه تعامل با جامعه هدف در دستیابی سازمان به اهداف تعیین شده نقش به سزایی دارد و تمامی افراد شاغل در مجموعه بهزیستی باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

حسین‌پور خاطر نشان کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی از توانخواهان جهت جذب بهینه اعتبارات مسکن و اشتغال از دیگر مواردی است که باید توسط مراکز تابعه بهزیستی در دستور کار قرار گیرد.

نشست هم اندیشی مدیر بهزیستی شهرستان اهواز با مسئولین فنی مراکز روزانه و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی با موضوع طرح مشکلات در مسیر ارسال پرونده های توانخواهان به مراکز روزانه و مطلع ساختن جامعه هدف از خدمات این مراکز، در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان اهواز برگزار شد.

نظر شما