شناسهٔ خبر: 67960633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه بجنورد:

حل مشکلات جامعه در گرو مشارکت مردم است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه رفع مشکلات جامعه در گرو مشارکت مردم است، گفت: سازمان‌ها در مواردی نتوانسته‌اند بسترهای لازم را برای ظرفیت مردمی فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ سه‌شنبه نهم مرداد_ در همایش جهادگران فاطمی خراسان شمالی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های گروه‌های جهادی در راستای تشویق و ترغیب مردم به کار خیر و جهادی است.

وی با بیان اینکه کارهای مردم محور به نتیجه می‌رسد، افزود: مردم در هشت سال جنگ تحمیلی حضور داشتند و در بعد از دوران جنگ نیز مشارکت مردم و گروه‌های جهادی بود که باعث پیشرفت کشور شد.

امام جمعه بجنورد به فعالیت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی علیه داعش نیز اشاره کرد و گفت: این شهید بسیج بین‌المللی ایجاد کرد و با اقدام او گروه‌های مردمی از تعداد زیادی از کشورها به هم پیوستند و داعش را نابود کردند.

نوری با بیان اینکه رفع مشکلات جامعه در گرو مشارکت مردم است، افزود: سازمان‌ها و دستگاه‌ها در مواردی نتوانسته‌اند بسترهای لازم را برای ظرفیت مردمی فراهم کنند که در این خصوص باید تلاش‌ها مضاعف شود.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیجیان این استان ۱,۳۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال در سال گذشته دریافت کردند که در این رابطه هزار شغل نیز ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط جوانان بیکار اکنون در جامعه بسیار سخت است؛ بنابراین از تمامی مردم خیر و گروه‌های جهادی می‌خواهیم که در این زمینه فعالیت گسترده‌تری داشته باشند.

نظر شما