شناسهٔ خبر: 67245009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت تأمین آب شرب و آب مورد نیاز دام‌های عشایر

رئیس امور عشایر استان یزد: تداوم حیات روستایی و عشایری به ایجاد زیرساخت‌های تامین آب وابسته است.

صاحب‌خبر -

ضرورت تأمین آب شرب و آب مورد نیاز دام‌های عشایر
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، معاون عمرانی فرماندار خاتم، رئیس امور عشایر استان، بخشدار چاهک، رئیس اداره امور عشایر شهرستان خاتم و کارشناس محیط زیست شهرستان از طرح آب شرب روستای باغ معدن بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، رئیس امور عشایر استان با تاکید بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام آب شرب روستا‌ها به منظور تسریع در حل مشکل کم آبی، گفت: تداوم حیات روستایی و عشایری به ایجاد زیرساخت‌های تامین آب وابسته است و در این راستا مساعدت‌های لازم درخصوص تکمیل خط آب شرب روستای باغ معدن انجام خواهد شد.
نیک روش ایجاد زیرساخت‌های لازم را یکی از نیاز‌های اساسی برای افزایش درآمد و رونق تولید در این مناطق عنوان نمود و تصریح کرد: روستائیان و عشایر با تولید فرآورده‌های دامی و لبنی نقش بسزایی در اقتصاد جامعه ایفا می‌نمایند و در همین راستا مرتفع نمودن مشکلات تامین آب شرب دام‌ها باید یکی از اولویت‌های دستگاه‌های مرتبط باشد.
وی همچنین با بازدید از روستای بختیاری، به بررسی و جانمایی در خصوص ساخت آب انبار برای شرب دام‌های منطقه پرداخت و افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر تأمین آب شرب و آب مورد نیاز دام‌های عشایر از ضروریات است.

نظر شما