شناسهٔ خبر: 67318547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آماده‌باش تمام ظرفیت‌های شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی

شهردار مشهدمقدس از آماده‌باش تمامی ظرفیت‌های شهرداری درپی صدور هشدار نارنجی از سوی هواشناسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف، در جلسه ستاد بحران شهردار اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل هواشناسی برای شهر مشهد در عصر روز یکشنبه سوم تیر پیش‌بینی بارش شدید و رگباری باران را داشته است، تمام همکاران در بخش‌های مختلف به‌ویژه مناطق باید از آمادگی کامل برای پیشگیری از وقوع سیلاب برخوردار باشند.

وی افزود: یکی از مصوبات ابلاغ‌شده ستاد بحران، تخریب دیوارهایی است که برای مردم ایجاد خطر آب‌گرفتگی دارند که این دیوارها در هنگام بارندگی و با تشخیص شهرداران در صورت ایجاد خطر باید بلافاصله تخریب شوند.

شهردار مشهد مقدس گفت: بر آماده‌باش و استقرار ماشین‌آلات و تجهیزات موردنیاز در نقاطی که احتمال آب‌گرفتگی دارند، تأکید ویژه دارم؛ این تجهیزات ازجمله پمپ‌ها و تانکرها باید در محل‌های مناسب به‌ویژه میدان انقلاب، بولوار شهید ناصری و بولوار نماز مستقر شوند.

قلندرشریف افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور برای مسدودکردن زیرگذرها و پل‌ها در صورت بارش شدید باران انجام شود. فارغ از ضوابط حقوقی و مسئولیت‌های هر دستگاه شهرداری باید کار خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

نظر شما