شناسهٔ خبر: 67242972 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

شوک نویر به آلمان: شاید بعد از یورو بروم!

مانوئل نویر، ستاره تیم ملی آلمان، می‌گوید که به خداحافظی از این تیم پس از یورو فکر می‌کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نویر که در چند سال گذشته روزها و مصدومیت‌های سختی را سپری کرده است از سوی یولیان ناگلزمان برای حضور در یورو ۲۰۲۴ دعوت شد تا هشتمین حضورش در یک تورنمنت مهم را در ترکیب تیم ملی آلمان تجربه کند و رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

او حالا با رکورد جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی ایتالیا، برابر شده و ۱۷ بازی در جام ملت‌های اروپا انجام داده است و این فرصت را دارد که در دیدارهای مرحله گروهی این مسابقات این رکورد را از آن خودش کرد و پیش از این هم از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد.

2043719

این ستاره بایرن مونیخ روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به احتمال خداحافظی‌اش از فوتبال ملی اشاره کرد و اظهار داشت: «دوست ندارم در حال حاضر درباره این موضوع چیزی بگویم. پس از پایان این مسابقات به این مسائل به صورت جدی فکر خواهم کرد.»

نویر در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار در ترکیب تیم ملی آلمان به میدان رفت و از آن زمان تا به حال ۱۲۰ بازی با پیراهن این تیم انجام داده است. او در جام‌های جهانی ۲۰۱۰، ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ در ترکیب این تیم حضور داشت و قهرمانی را هم با آنها تجربه کرد.

بازگشت او به تیم ملی پس از مصدومیت جدی و شکستن پایش با انتقادهای بسیاری همراه بود چون افراد زیادی معتقد هستند که این بازیکن دیگر از توانایی کافی برای حضور در این سطح برخوردار نیست و اشتباهاتش او را زیر سوال برده است. آنها باور دارند که مارک آندره تراشتگن گزینه بهتری نسبت به او خواهد بود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما