شناسهٔ خبر: 67242387 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

بازدید رییس دانشگاه تهران از رویداد خوشنویسی «از نیستان»

صاحب‌خبر -
دکتر محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران از رویداد نمایشگاه کارگاه هنر خوشنویسی با عنوان «از نیستان» که به همت جهاد دانشگاهی هنر درحال برگزاری است، بازدید کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر؛ 27 خرداد‌ماه دکتر محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران با حضور در محل برگزاری رویداد «از نیستان» که ویژه هنرجویان و دانش‌آموختگان هنرهای اسلامی خوشنویسی، تذهیب و نقاشی‌خط جهاددانشگاهی واحد هنر است، بازدید کرد.
در این رویداد که با مشارکت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و همچنین سازمان جهاددانشگاهی تهران درحال برگزاری است؛ استاد حمیدرضا جمشیدی از اساتید فرهیخته و ارجمند هنر خوشنویسی مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی هنر به همراه 20 هنرمند خوشنویس درجات ممتاز، فوق ممتاز و استادی و تذهیب‌کار فارغ‌التحصیل این مرکز حضور دارند.
این هنرمندان در بخش نمایشگاه این رویداد ضمن ارایه بیش از 100 اثر خطوط نستعلیق، شکسته، شکسته نستعلیق، ثلث و کوفی و نقاشی خط و تذهیب و نقاشی‌خط، در طول ایام برگزاری این رویداد در قالب کارگاه آموزشی به خلق اثر می‌پردازند.
رویداد «از نیستان» به همت جهاددانشگاهی هنر و با مشارکت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و سازمان جهاددانشگاهی تهران از 23 تا 30 خردادماه جاری از ساعت 10 تا 17 در محل نگارخانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما