شناسهٔ خبر: 67242379 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

ملی‌پوش اسکیت فری استایل از کسب مدال طلای خود در مسابقات بین‌المللی ایتالیا ابراز خوشحالی کرد.

سالک: از کسب مدال طلا خوشحالم

سالک: از کسب مدال طلا خوشحالم

صاحب‌خبر -

رومینا سالک، در خصوص کسب مدال طلا در مسابقات بین‌المللی فری استایل ایتالیا اظهار کرد: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و ورزشکاران خوبی در ایتالیا حضور یافته بودند تا بتوانند در این رویداد به امتیازات خوبی دست پیدا کنند. خوشحالم که با مدال طلای خود دل ملت عزیزم را شاد کردم. من برای این طلا ماه‌ها در اردو‌ها تمرین کردم و فقط تمرکزم روی کسب مدال بود.

وی افزود: سطح رقابت‌ها بالا بود و کمی از رقابت‌های جهانی نداشت و حریفان بسیار قدرتمنداته ظاهر شدند. به طوریکه من برای هر رقابتی تاکتیک و شگرد خودم را داشتم. مربیان هم فیلم رقبا را دیده و در مسابقات آنها را آنالیز می‌کردند و این مساله خیلی به من کمک کرد تا با شرایط بهتری از لحاظ ذهنی مهیای مسابقاتم شوم.

سالک با اشاره به نخستین تجربه خود در رده سنی بزرگسالان گفت: اولین تجربه خودم در رده سنی بزرگسالان بود و برای همین خیلی خوشحالم که به این امر مهم رسیدم و توانستم نتیجه دلخواه خودم را به دست بیاورم. از مسئولان فدراسیون هم کمال تشکر و قدردانی را دارم که ما را حمایت کردند تا بتوانیم به این مسابقه مهم اعزام شویم. خداراشکر فدراسیون تا حد ممکن از لحاظ اعزام‌ها هوای ما را دارد.

دارنده رنک یک جهان در پایان هدف مهم خود را کسب مدال طلا مسابقات رولرگیمز و داخل سالن قهرمانی آسیا عنوان کرد و گفت: هدف مهم من این است که این عنوان نخست را در رقابت‌های رولرگیمز و همچنین داخل سالن قهرمانی آسیا تکرار کنم و برای این هدف مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. بودن در رنک یک جهان انگیزه بالایی به من بخشیده تا در ادامه مسیر حرفه‌ای خودم با شرایط بهتری در هر رقابتی برای کسب مدال تلاش کنم.

نظر شما