شناسهٔ خبر: 67242253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نشست کمیته هماهنگی ایثارگران استانداری خراسان رضوی برگزار شد

«امیرالله شمقدری» مشاور ایثارگران استاندار خراسان رضوی در نشست کمیته هماهنگی ایثارگران استانداری این استان بر تعامل دستگاه‌های اجرایی با ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست کمیته هماهنگی ایثارگران استانداری خراسان رضوی به ریاست «امیرالله شمقدری» مشاور ایثارگران استاندار خراسان رضوی و با حضور سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مدیر پیشکسوتان و تشکل‌های دفاع مقدس و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «صدیقه خدیوی» معاون تعاون اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از نمایندگان ایثارگران ادارات کل خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

در این نشست شمقدری در سخنانی با تاکید بر تجلیل و تکریم جامعه پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان با ادارات‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی را ضروری دانست.

وی در ادامه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت دارند باید مورد ارزیابی قرار بگیرند و ساختار‌هایی که در این حوزه موفق بودند توسط استانداری سرکشی و مورد تشویق قرار بگیرند.

در ادامه این نشست سرهنگ شایان ضمن تشریح برنامه‌های ابلاغی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال جاری و ۴۴ مناسبت ملی دفاع مقدس و مقاومت، بر نقش‌آفرینی دستگاه‌های استانی در گرامیداشت این مناسبت‌ها و همچنین اجرای برنامه‌های ابلاغی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها تاکید کرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از روند پیشرفت عملیات عمرانی تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی، از میزبانی این مرکز جهت بازدید دانش‌آموزان از شهرک «مقاومت و ایستادگی» خبر داد.

در ادامه نمایندگان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

این نشست به میزبانی «سید محمد سجادی» مدیرکل استاندارد خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما