شناسهٔ خبر: 67241438 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تجربه سفر به ترکیه با پرواز امارات

آیا تاکنون سفر به مقصد ترکیه را با پرواز امارات تجربه کرده‌اید. برای آن دسته از افرادی که تابه‌حال از مزیت‌های سفر با ایرلاین هوایی بهره نگرفته‌اند. امروز قرار است مطالبی را به عرض برسانیم.

صاحب‌خبر -

 پس پیش از آن‌که از قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران کسب اطلاع کنید همراه ما باشید تا بهترین ایرلاین هوایی را برای مسافرتتان در پیش رو داشته باشید.

با ایرلاین امارت چقدر آشنایی دارید؟

برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ یک خانواده سلطنتی در دبی این شرکت هواپیمایی را راه اندازی کردند و از همان زمان به بعد مرکز اصلی فعالیتشان فرودگاه دبی شد. برای آشنایی با ایرلاین باید بگویم امروزه بیش از ۲۰۰ فروند هواپیما را در ناوگان هوایی خود جای‌داده و با شرکت‌های بزرگ بسیاری مشغول به کار است. همه دیگر به‌خوبی می‌دانند امارت یکی از شلوغ‌ترین ایرلاین‌های هوایی است که با ۱۵۰ مقصد در دنیا سفر دارد. در ادامه به بررسی بهتر از کلاس پروازی و خدمات تعریف‌شده برای این شرکت هواپیمایی به جهت استعلام دقیق‌تری از قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران می‌پردازیم پس همراه ما باشید.

قیمت بلیط امارت را خود انتخاب کنید

کسانی که اهل مسافرت‌های هوایی هستند به‌خوبی می‌دانند که بیشتر شرکت‌های هواپیمایی در سه کلاس پروازی با خدمات متمایز از مسافران خود پذیرایی می‌کنند ما در ادامه سه کلاس پروازی هواپیمایی امارت را برای سفر به ترکیه و به‌منظور استعلام قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران هر یک از این سه کلاس پروازی با شما در میان می‌گذاریم همراه ما باشید.

فرست کلاس

هرچقدر از فرست کلاس امارت برای شما بگویم بازهم کم گفته‌ایم. مگر می‌شود در آسمان‌ها دوش گرفت و روی تخت خواب خود دراز کشید. باید بگویم به لطف این شرکت هواپیمایی بله می‌شود. شما می‌توانید از کابین‌های اختصاصی که به‌صورت خصوصی شبیه به تخت خواب با تنظیم نور مخصوص برای شما تدارک دیده‌شده است استفاده کنید. یا اینکه غذای موردعلاقه خود را سفارش دهید. درست شبیه یک هتل پنج ستاره به حمام بروید و سپس روی تخت خواب خود به تماشای فیلم مشغول شوید. هیچ‌کدام از این‌ها رؤیا نیست این‌ها واقعیتی است که برای این بخش از پرواز امارت مهیا شده است.

بیزنس کلاس

در بیزینس کلاس تقریباً همه‌چیز شبیه فرست کلاس است. با این تفاوت که صندلی‌ها قدری کوچک‌تر می‌شوند و دیگر شبیه تخت نیستند اما شما می‌توانید از تجهیزات ماساژور آن بهره بگیرید. از میان ده‌ها غذا حق انتخاب برای میل کردن غذای موردعلاقه‌تان رادارید و در آخر هم به تماشای فیلم موردعلاقه خود تا زمان رسیدن به مقصد بپردازید. به‌خوبی این را هم می‌دانید که بیزنس کلاس از فرست کلاس ارزان‌تر است.

اکونومی کلاس

این کلاس پروازی خدمات قابل‌قبول‌تری را نسبت به سایر ایرلاین‌ها برای تمام مسافران عادی فراهم کرده است. نسبت به دو کلاس قبلی هزینه رزرو این کلاس پروازی با شرکت امارت ارزان‌تر است اما خدمات قابل قبولی به شما ارائه می‌شود؛ مثلاً از وای فای می‌توانید استفاده کنید و از طریق شارژ مخصوص روی صندلی به شارژ کردن وسایل الکتریکی خود بپردازید. غذای رژیمی که پیش از پرواز انتخاب کرده‌اید را نوش جان‌کنید و از طریق مانیتور به تماشای فیلم بپردازید.

میزان بار مجاز برای سفر به ترکیه

همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های هواپیمایی هرکدام میزان بار مخصوصی را برای جابجایی در نظر گرفته‌اند و این قوانین برای شرکت امارات در طول جابجایی به مقصد ترکیه میزان مشخصی را به خود اختصاص داده است. بار دستی مجاز هواپیمایی امارات با کیف‌دستی با اندازه ۲۰ *۳۸*۵۵ سانتیمتر و وزنی در حدود ۷ کیلوگرم در پیش روی شما است. برای چمدان هم ‌بار مجاز بین ۳۰ تا ۵۰ کیلو بسته به کلاس پروازی است که روی بلیط شما درج‌شده است.

پروازهای هواپیمایی امارات به ایران

برای اینکه بتوانید به سمت ترکیه مسافرت خود با ایرلاین امارت را تجربه کنید. دور از لطف نیست که بدانید هواپیما این شرکت در تهران و مشهد پروازهای خود را دنبال می‌کند. پرواز هواپیمایی امارات به تهران شامل شهرهای ابوظبی، شارجه، راس الخیمه و العین است. مقاصد پر تردد امارات ایرلاین از تهران شامل دبی، کویت، استانبول، میلان، مسکو، پاریس، رم، بارسلونا، آمستردام، دهلی‌نو، وین، مسقط، بانکوک، فرانکفورت، لندن، استکهلم، هامبورگ، بمبئی و بیروت است. از طریق دبی می‌توانید با پرواز امارت به سرتاسر جهان و نقاط پرطرفدار مسافرت خود را تجربه کنید. حق انتخاب با شما است که از تهران به ترکیه بروید یا از دبی به کشورهای اروپایی مقصد گردشگری شما است.

کلام آخر در مورد سفر با پرواز امارت

همان‌طور که می‌دانید ایرلاین‌های داخلی و خارجی این روزها بسیار سخت مشغول به کار هستند و هرکدام روزبه‌روز به دایره گستردگی آن‌ها بر بام آسمان اضافه می‌شود. یکی از ایرلاین‌های خارجی که دفتر اصلی آن در دبی واقع‌شده امارت است که شما می‌توانید برای سفرهای خود به مقصد ترکیه از سمت تهران و مشهد از آن بهره‌مند شوید. در نظر داشته باشید امارات ایرلاین همیشه جزو ده ایرلاین برتر دنیاست این شرکت توانست سال ۲۰۲۰ برای سومین بار عنوان بهترین ایرلاین دنیا را کسب کند. پس قرار است با خرید بلیط فرست کلاس، بیزنس کلاس و اکونومی تجربه متفاوتی را به دست آورید. امید است مطالب ارائه‌شده به جهت یک مسافرت بی‌دغدغه و خاص موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و بهترین‌ها در پیش رویتان قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما