شناسهٔ خبر: 67239590 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

برنامه تبلیغات نامزدها در صدا و سیما سه‌شنبه ۲۹ خرداد

امروز سه‌شنبه بعد از مناظره اول و یک روز توقف همه برنامه‌های انتخاباتی به روالِ قبل برمی‌گردد و کنداکتور انتخاباتی تلویزیون با پخش میزگردهای تلویزیونی، «بدون تعارف» و مستندهای نامزدها پیش می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، چهار روز از اجرای میزگردهای کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد و بعد از یک روز توقف در برنامه‌های انتخاباتی به واسطه پخش مناظره تلویزیونی از امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) برنامه «بدون تعارف» و پخش مستندها هم به کنداکتور برنامه‌های انتخاباتی اضافه می‌شود.

برنامه‌های تبلیغاتی امروز کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری که از رسانه ملی پخش می‌شود به‌شرح زیر است:

شروع برنامه‌های انتخاباتی امروز با میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

اولین مستند «مسعود پزشکیان» در شبکه یک سیما به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌شود. همچنین از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ کنداکتور برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون به اولین مستند «سعید جلیلی» اختصاص دارد.

در ادامه پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست‌جمهوری و میزگردهای زنده، میزگرد فرهنگی با حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ به آنتن شبکه دو سیما می‌رسد.

دومین برنامه «بدون تعارف» ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۱ به محمدباقر قالیباف اختصاص دارد.

در دورِ دوم گفت‌وگوهای ویژه، محمدباقر قالیباف از ساعت ۲۲ تا ۲۲:۴۵ به صورت زنده در شبکه خبر حاضر خواهد شد.

از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۲۴ میزگرد اقتصادی با حضور علیرضا زاکانی در شبکه یک سیما برگزار خواهد شد.

انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم، روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، هم‌چنین طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، بازه تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری یعنی ۸ صبح روز ۷ تیرماه ادامه دارد.

نظر شما