شناسهٔ خبر: 67231900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در مازندران

مدیر کل کمیته امداد مازندران: ۵۰ قربانگاه ابراهیمی، روز عید قربان در استان فعال است.

صاحب‌خبر -

فعالیت ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. مدیر کل کمیته امداد مازندران امروز در بابل گفت: با هدف جمع آوری نذورات مردمی ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در استان فعال شده است.

میثم معافی افزود: نذورات مردم نیکوکار استان در قالب نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار می‌گیرد.

فعالیت ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در مازندرانوی گفت: ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در استان با نظارت دامپزشکی فعال است.

معافی با تاکید بر استقرار پایگاه‌های امداد در نقاط مختلف استان گفت: در این دیار ۳۵۰ پایگاه فعال است که در این مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد، پایگاه‌های امداد مستقر در میادین اصلی شهر‌ها دریافت نذورات مردم نیکوکار در روز عید سعید قربان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: پارسال بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال در قالب وجه نقد و گوشت قربانی به نیازمندان کمک شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۶۰۰ میلیارد ریال نذورات از مردم در عید قربان جمع آوری شود.

وی گفت: نذورات قربانی میان ایتام، زنان سرپرست خانوار، سالمندان کودکان بد سرپرست و خانواده دارای بیمار صعب العلاج توزیع می‌شود.

معافی افزود: کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع آوری شده و نیت افراد نسبت به تهیه دام زنده و ذبح شرعی و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان اقدام کرد.

وی افزود: کد دستوری#۱*۰۱۱*۸۸۷۷*، از طریق سایت همدلی، نیکوکاری الکترونیک مازندران به آدرس takl.ink/Hamdeli.mzn شرکت کنند.

<div id="video-display-embed-code_11225463"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261998/11225463?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما