شناسهٔ خبر: 67222302 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پویش نذر قربانی همزمان با عید قربان در مهاباد

پویش نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان در مهاباد آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد با بیان اینکه عید سعید قربان عید بندگی و رهایی از بند نفس است که انجام اعمالی در آن، واجب یا مستحب مؤکد است.

حجت الاسلام آقامحمدی افزود: اعمال عید قربان، شب زنده داری، خواندن ادعیه و مناجات و علاوه بر اینها، قربانی کردن برای حاجیان است که باید با رعایت ضوابط بهداشتی انجام و بین نیازمندان توزیع شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد هم با فعال کردن چند مرکز نیکوکاری و یک قربانگاه، آماده تحویل و توزیع نذور خیران بین افراد نیازمند است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: چند مرکز نیکوکاری دارای مجوز در سطح شهر و مرکز نیکوکاری مهرآفرین واقع در روبروی اداره تعاون روستایی به عنوان قربانگاه فعال شده تا خیران نذور خود را به آنان تحویل دهند.

نوذری افزود: همچنین این نهاد آمادگی دارد نذور و گوشت قربانی مردم را بین نیازمندان سطح شهر توزیع کند.

اداره بهزیستی شهرستان مهاباد هم با ۹ مرکز خیریه، مسیر اهدای کمکهای خیرخواهانه مردم به نیازمندان را تسهیل کرده است.

کریمی، معاون اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: شماره تماس ۴۲۲۲۲۶۰۰ آماده دریافت پیام‌های مردمی برای جمع آوری نذور وقربانی هاست و شماره حساب ۴۱۵۵۰۳۴۵۴۱۵۷۲۸۱۸ و شماره کارت ۳۱۷۸-۸۵۴۵-۹۵۷۰-۶۳۶۷ برای دریافت وجوه نقدی در نظر گرفته شده است.

 

<div id="video-display-embed-code_11223329"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261591/11223329?width=600&height=335"></script></div>

نظر شما