شناسهٔ خبر: 67229255 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

برنامه ریزی منسجم برای برپایی جشن باشکوه و دریافت نذورات عید سعیدقربان در آسایشگاه خیریه کهریزک

مراسم باشکوه عید سعید قربان و همچنین دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی برای ذبح قربانی با حضور خیرین، نیکوکاران، هنرمندان و اصحاب رسانه و خبر، روز دوشنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۰۸:۰۰ صبح در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مراسم باشکوه عید سعید قربان و طواف نمادین خانه کعبه و همچنین دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی برای ذبح قربانی با حضور مردم متدین، خیرین، نیکوکاران، هنرمندان و اصحاب رسانه و خبر روز دوشنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۰۸:۰۰ صبح در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار خواهد شد.

علیرضا چاواری مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز با بیان اینکه جشن بزرگ «عید سعید قربان» از نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور هنرمندان، اصحاب رسانه و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می‌شود، افزود: از هم اکنون تمهیدات لازم جهت برپایی جشن بزرگ و ملی عید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک به انجام رسیده است و دام زنده و بهداشتی به اندازه کافی در آسایشگاه خیریه کهریزک تأمین شده که خیرین می‌توانند با هر توان مالی و حتی با خرید گوسفند اشتراکی با خیالی آسوده شاهد ذبح آن در کشتارگاه صنعتی و بهداشتی این مجموعه خیریه باشند.

چاواری در خصوص اجرای برنامه‌های هنری و اجرایی کهریزک خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر برنامه هر ساله اجرای طواف نمادین خانه خدا توسط توانخواهان آسایشگاه، در تلاش هستیم تا عید سعید قربان را باشکوه‌تر از هر سال و با برپایی غرفه های متعددی از جمله فروش صنایع دستی توانخواهان، دف نوازی ویژه روز عید، اجرای مسابقه و ... را با همراهی اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئاتر، مسئولان کهریزک، اصحاب رسانه، سالمندان، معلولان و کودکان اتیسم در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: سالیان متمادی است مردم متدین و خیرخواه شهرمان، مسیر کهریزک را به نیکی یافته‌اند و با حضور در آسایشگاه خیریه¬ کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد، نذورات و قربانی‌هایشان را به مددجویان اهدا می‌کنند.

چاواری در پایان با ابراز اینکه شرکت در این مراسم برای عموم شهروندان و خیرین آزاد است، گفت: از مردم متدین و نوع دوست و همچنین نیکوکاران و خیرین محترم خواستاریم با هر توان مالی، چون گذشته یاری رسان خانواده بزرگ کهریزک باشند، چرا که بر این باوریم، اقدامات ارزنده و ارزشمند خیرین و نیکوکاران، ما و همکاران را به ادامه مسیر مالامال از عشق و ایثار مصمم و دلگرم می‌کند. بنده پیشاپیش از تمام مردم متدین، نیکوکاران، خیرین و تمام عزیزانی که به نحوی تلاش می‌کنند روز عید قربان سهمی در شادی بخشی به سالمندان، مددجویان و توانخواهان داشته باشند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

شایان ذکر است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از ۸۰۰ نفر سالمند، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد.

نظر شما