شناسهٔ خبر: 67228635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

اقامه نماز عیدسعید قربان به امامت امامان جمعه تشیع و تسنن تربت‌جام+تصاویر و فیلم

نماز عید قربان با حضور مشتاقان و پیروان امت پیامبر اعظم(ص) و مکتب عاشورا به امامت حجت الاسلام حسین اسلامی در مصلی الغدیر و به امامت مولوی شرف الدین جامی الاحمدی در مزار شیخ الاسلام احمد جامی با شکوه خاصی اقامه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌جام، همزمان با آغازدهه ولایت وامامت، نماز عید سعید قربان با حضورمشتاقان و پیروان امت پیامبراعظم(ص)ومکتب عاشورا به امامت حجت الاسلام حسین اسلامی در مصلی الغدیر وبه امامت مولوی شرف الدین جامی الاحمدی در مجموعه مزار شیخ الاسلام احمد جامی با شکوه خاصی اقامه شد.

امام جمعه تربت جام با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت گفت: عیدقربان روزی پرازمعنویت است، بزرگترین قربانی که انسان می تواند درپیشگاه خدا انجام دهدقربانی هوای نفس است، حضرت ابراهیم(ع)در روز عیدقربان اسماعیل را قربانی نکرد،قراربود خداوند صحنه ای را درست کندکه حضرت ابراهیم آخرین تعلقات خودش را در عالم مادی یعنی فرزند دلبندش را در راه قربانی کند و هوای نفس خودش را با محبت الهی بکشد.

حجت الاسلام حسین اسلامی افزود: اختلافات بین مسلمانان موجب شده راه برای جنایات رژیم‌خفاش،صهیونیستی به خاک‌ و خون کشیدن مسلمانان فلسطین و مردم مظلوم غزه هموار شود.

وی با اشاره به این که بزرگترین جهاد تبیین و عامل قدرت واقتدار،وحدت و اتحاد ملی است ادامه داد:مهمترین عرصه وحدت بخش،تفاوت های مذهبی، قومی، سیاسی نیست بلکه وحدت کلمه و انسجام ملی است که به رخ جهانیان بکشیم.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4756987" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9607144/4756987?width=400&height=300"></script></div>

اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر خاطرنشان کرد: کاندیداها با اخلاق مداری و جهاد تبیین انگیزه حضور حداکثری مردم را درانتخابات فراهم کنندو روند عزت آفرین شهید جمهورآیت اله رئیسی را ادامه دهند تا مشارکت آبرومندانه داشته باشیم.

وی با محکوم کردن جنایات منافقین تصریح کرد: علی رغم تبلیغات دشمنان و منافقین با عظمت دیپلماسی نظام و گفتمان ولایت حمید نوری آزادو نقشه استکبار و منافقین نقش برآب شد.

خبرنگار/محمدرضاحقدادی 

نظر شما