شناسهٔ خبر: 67224274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توجه جدی به نقش برجسته دبیران ستاد امر به معروف در ادارات

نخستین نشست دبیران شورای امر به معروف ادارات با موضوع سامانه "سو" و برپایی کارگاه آموزشی در یاسوج تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

توجه جدی به نقش برجسته دبیران ستاد امر به معروف در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای امر به معروف استان گفت: امروز نخستین نشست دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی با موضوع برپایی کارگاه آموزشی برای کارکنان ادارات و نظارت بر دستگاههای حاکمیتی برگزار شد.
حجت الاسلام پیشقدم با اشاره به اینکه با برپایی کارگاههای آموزشی ویژه دبیران ستاد امر به معروف در ادارات برنامه های شورای امر به معروف به دستگاه‌ها ابلاغ می شود افزود: مدیران و متولیان دستگاه حاکمیتی باید به صورت جدی پای کار بیایند و برای اجرای هر چه بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکردر ادارات و نهادها تلاش کنند.
وی به موضوع مهم نظارت مردم بر عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی اشاره کرد و ادامه داد:  نظارت مردم بر حکومت همان امر به معروف و نهی از منکر است که یک مطالبه عمومی است.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان از راه اندازی نرم‌افزار مطالبه‌گری مردمی از مسئولان با عنوان "سو" خبر داد و گفت: به زودی فرایند آغاز به کار این نرم‌افزار در استان آغاز می شود.
حجت الاسلام پیش قدم افزود: این نرم افزار به معنای سمت، جهت و روشنایی در راستای تسریع در پیگیری مطالبات مردمی با ۱۶ محور کلیدی، طراحی و راه‌اندازی شده است.
وی هدف از راه‌اندازی این سامانه را تسریع در روند مطالبه‌گری مردمی عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح و اعلام عملکرد دستگاههای اجرایی در این سامانه موجب افزایش میزان رضایتمندی، کاهش تخلفات و آسیب‌ها می شود.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: مردم تخلفات در همه حوزه‌ها را بر اساس شواهد در سامانه "سو" ثبت کرده و کاربران تخصصی در ستاد بلافاصله آن را رصد و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع می‌دهند و پیگیری برای پاسخ مطالبه را در کوتاه‌ترین زمان در دستور کار قرار می‌دهند.

نظر شما