شناسهٔ خبر: 66297802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.

صاحب‌خبر -
اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم
 با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
<div id="video-display-embed-code_11035009"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4213795/11035009?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما