شناسهٔ خبر: 67306419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

به میزبانی منطقه ۳ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود

جشن بزرگ مردمی «ولایت آسمانی» در میدان امام علی (ع)

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از برگزاری جشن بزرگ ولایت با حضور هنرمندان و چهره‌های فعال فرهنگی مذهبی کشور از سوم تا پنجم تیر سال جاری در میدان امام علی (ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان توجه به برگزاری برنامه‌های مردمی با محوریت اجتماعی و فرهنگی در میدان امام علی (ع) شدت گرفته است، اظهار کرد: این میدان ظرفیت برگزاری رویدادها و اجتماعات بزرگ شهروندان را دارد و در این راستا شهرداری منطقه ۳ می‌تواند با سایر دستگاه‌ها و نهادها و سایر مناطق شهری این کلان‌شهر برنامه مشترک برگزار کند.

وی با بیان اینکه تا کنون برنامه‌های مختلفی در این میدان برگزار شده است، افزود: شهروندان این کلان‌شهر در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت حضور پرشوری در ویژه‌برنامه‌ها داشته‌اند، همچنین در سه شب برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» به‌صورت مستمر حدود ۳۰ هزار نفر شرکت کردند و از این تعداد ۱۵ هزار نفر آن‌ها در شب آخر این جشن حضور داشتند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: از این پس تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های فرهنگی بزرگ منطقه در این میدان برگزار شود، زیرا دسترسی به زیرساخت‌هایی از جمله پارکینگ و وسایل حمل‌ونقل عمومی در این میدان برای شهروندان فراهم است.

جشن بزرگ مردمی «ولایت آسمانی» در میدان امام علی (ع)

ابوطالبی با اشاره به اینکه به‌مناسبت ایام مبارک دهه ولایت و عید غدیر خم با مشارکت هیئت بنی‌فاطمه (س) این کلان‌شهر، ویژه‌برنامه بزرگی در میدان امام علی (ع) تدارک دیده شده است، گفت: این جشن بزرگ مردمی با عنوان «ولایت آسمانی» با استقبال چند هزار نفر از شهروندان همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع از جمله منقبت‌خوانی مداحان اهل بیت (ع)، اجرای هنرمندان مشهور کشو، اجرای استندآپ کمدی و برنامه‌های ویژه کودکان در این جشن ادامه داد: این جشن از سوم تا پنجم تیر سال جاری پس از نماز مغرب و عشا در میدان امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات ترافیکی و خدمات شهری برای حضور و مشارکت گروه‌های مختلف شهروندان در این جشن بزرگ مهیا شده است.

نظر شما