شناسهٔ خبر: 67214602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

گاف ترامپ همزمان با تمسخر بایدن؛ انتخابات وارد فاز فکاهی شد!... -

اقتصاد ایران: رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر با حمله به رئیس جمهور کنونی این کشور، او را به استهزا گرفت و در عین حال با یک گاف کلامی، خودش را نیز زیر سوال برد!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که جو بایدن، رئیس جمهور کنونی و رقیب وی در انتخابات ماه نوامبر این کشور باید تست سلامت روان بدهد؛ ترامپ در حالی این مساله را مطرح کرد که در ادامه سخنرانی، نام پزشک کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری خود را فراموش کرد!

ترامپ که اغلب در سخنرانی‌های انتخاباتی‌اش، بایدن و هوش و حواس و سلامت روان او را دستمایه شوخی و استهزا قرار می‌دهد، در جریان سخنرانی اخیرش در دیترویت، بلافاصله پس از به تمسخر گرفتن بایدن، با یک گاف کلامی خودش را نیز رسوا کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در این سخنرانی، نام پزشک معتمد کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری خودش را فراموش و او را «رانی جانسون» خطاب کرد در حالی که نام درست او «رانی جکسون» است که برای مدتی در کاخ سفید پزشک ترامپ بود.

ترامپ درباره بایدن گفت: او حتی نمی‌داند که معنی «تورم» چیست! فکر می‌کنم باید تست شناختی بدهم درست همان کاری که من کردم.

وی اندکی بعد گفت که «دکتر رانی جانسون، کسی رانی جانسون را می‌شناسد، نماینده کنگره از ایالت تگزاس؟ او پزشک کاخ سفید بود و به من گفت که به نظرش سالم‌ترین رئیس جمهور آمریکا هستم و حقیقتاً همان لحظه علاقه زیادی به او پیدا کردم!

جسکون در سال ۲۰۲۱ نماینده کنگره شد و یکی از حامیان دوآتشه ترامپ در «شورش ششم ژانویه» محسوب می‌شد. ترامپ که جمعه هفته گذشته ۷۸ ساله شد، توانایی بایدن ۸۱ ساله برای دوره دوم ریاست جمهوری آمریکا را محور کارزار انتخاباتی‌اش قرار داده است.

جسکون در سال ۲۰۱۸ گفت که ترامپ به درخواست خودش تست شناختی داد. این آزمون برای شناسایی علائم اولیه از بین رفتن حافظه و سایر اختلالات خفیف شناختی طراحی شده است.

نظر شما