شناسهٔ خبر: 67281480 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان اعلام کرد

توزیع بیش از ۴ میلیون تعرفه انتخابات در استان اصفهان

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان از توزیع بیش از ۴ میلیون تعرفه انتخابات در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سلیمانی در حاشیه هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: تعرفه انتخابات در هفته جاری در ۲۸ شهرستان استان بر اساس آمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات با در نظر گرفتن درصد بالاتری توزیع شد.

وی افزود: علاوه بر مبحث تعرفه بعضی ملزومات مرتبط با انتخابات همچون بنر شعب و صورت جلسات آرا نیز بین فرمانداری‌های استان توزیع شد و با هماهنگی هیئت نظارت در روز قبل از انتخابات به تفکیک شعب، تعرفه‌ها تقسیم و در اختیار عوامل شعب قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه شعب اخذ رأی استان نهایی شده و اسامی عوامل شعب در سامانه ثبت شده است، آموزش به‌عنوان اساسی‌ترین موضوع در حوزه عوامل اجرایی و عوامل فناوری مورد توجه است.

وی ادامه داد: بحث آموزش مدرسان انتخابات نیز به تفکیک شهرستان‌های استان انجام شد، با هماهنگی صورت گرفته با هیئت نظارت استان مقرر شد بخشی از آموزش‌ها به صورت مشترک برگزار شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه به صورت متوسط در هر شعبه اخذ رأی حدود ۳۰ نفر فعال هستند، عنوان کرد: در مجموع حدود ۹۵ هزار نفر در استان به صورت مستقیم در حوزه انتخابات فعال خواهند بود.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: حوزه پشتیبانی نیز از مسائل مهم و مورد توجه ستاد انتخابات استان است.

وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی ایجاب می‌کند که در تهیه اقلام مورد نیاز اعضای شعب اهتمام لازم را داشته باشیم از این‌رو بعضی اقلام مورد نیاز، هفته آینده میان فرمانداران توزیع خواهد شد.

سلیمانی ادامه داد: برای سهولت رأی دادن هم‌استانی‌ها نیز تأکید رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بر تأمین سرمایش شعب و آب‌سردکن است.

وی در پایان اضافه کرد: در حوزه تبلیغات نیز رئیس ستاد انتخابات استان تأکید کرد که بر اساس مُر قانون عمل شود.

نظر شما