شناسهٔ خبر: 67281536 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئول سیاسی بسیج اساتید کشور:

رفتار و سیره شهید رئیسی ملاکی برای انتخاب رئیس جمهور است

سلطان زاده گفت: سیره ،رفتار و گفتار شهید رئیسی می‌تواند ملاکی برای گزینش مردم و روش کار روسای جمهوری بعدی باشد.

صاحب‌خبر -

 سلطان زاده مسئول سیاسی بسیج اساتید کشور در نشست حلقه صالحین دانشگاه آزاد یزد که با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: با نگاه به ۴۵ سال گذشته همیشه تهدید‌های زیادی وجود دارد که توانسته‌ایم آن تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود: در سال ۵۸ جنگ تحمیلی شروع شد و به مدت هشت سال بهترین جوانان را از دست دادیم، اما در نهایت پیروزی و شکست ناپذیری ملت ایران به جهان اثبات شد. خبر ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی «ره» همه را ناراحت کرد ولی جانشینی مقام معظم رهبری این ناراحتی را به خوشحالی و امید مبدل کرد.

سلطان زاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر حماسه انتخابات پیش رو تکمیل کننده و بدرقه حماسه شهیدان خدمت است؛ گفت: شهدای خدمت برترین مسئولین کشور بودند و بدرقه میلیونی برای آنها انجام شد و در این مسیر باید مشارکت بالا در آرای مردم را داشته باشیم.

سلطان زاده گفت: سیره و رفتار شهید رئیسی می‌تواند سرمشقی برای گزینش مردم و روش کار روسای جمهوری بعدی باشد. ایشان کشور را معطل بیرون و مشکلات را به برجام گره نزد، بلکه با تلاش جهادی و شبانه روزی از موضع اقتدار برای مذاکرات وارد شد.

وی، گریزی به مناظرات انتخابی کشور زد و گفت: در مناظره اول اخلاق رعایت شد، مردم پیداست با دیدن مناظرات به کاندیداتوری رای می‌دهند که صحبت‌ها و عملکرد سابق او بتواند سفره مردم، قدرت خرید و معیشت آنان را سامان دهد. 

سلطان زاده وظیفه دانشگاهیان را در شرایط کنونی حساس دانست و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزایش کارآمدی است.

نظر شما