شناسهٔ خبر: 67212204 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حمله تازه ترامپ به بایدن:حقه‌باز به تروریسم کمک می‌کند/ او گناهکار است

ترامپ گفت، بایدن با اجرای سیاست‌هایی که به تروریست‌ها امکان می‌دهد به راحتی از مرزهای پر از منفذ آمریکا وارد کشور شوند، به حملات احتمالی علیه آمریکایی‌ها کمک کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کاندیدای جمهور خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ گفت: «علاوه بر تمامی جرائم، جو بایدن حقه باز اکنون به خاطر حمایت‌ها از تروریسم گناهکار است.»

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، رئیس جمهور سابق آمریکا اشاره کرد، از زمانی که بایدن در ژانویه ۲۰۲۱ وارد کاخ سفید شد تعداد مهاجران بالقوه که توسط نیروهای کنترل مرزی آمریکا متوقف شدند، افزایش داشته است.

به نقل از ایسنا آژانس حفاظت مرز و گمرکات آمریکا در آخرین سال مالی دولت، که در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید، ۷۳۶ مورد رهگیری افراد در فهرست نظارتی تروریستی این کشور را گزارش کرد. در حالیکه این میزان در آخرین سال مالی ترامپ، ۱۹۹ نفر بود. همچنین تعداد تروریست‌های مظنون که دستگیر شده‌اند نیز به ۱۷۲ نفر رسیده است.

قانونگذاران جمهوری خواه و دیگر منتقدان، بایدن را متهم می‌کنند که آمریکایی‌ها را در معرض خطرناکترین حملات تروریستی قرار داده و مدعی‌اند که سیاست‌هایش به موج عظیم مهاجران و افراط گرایان مظنون منجر شده است.

ترامپ در یکی از سخنرانی‌هایش در دیترویت، بار دیگر بایدن را به خاطر اشتباهات ادراکی مورد تمسخر قرار داد اما خودش نام پزشکش را فراموش کرد.

او به جمع حاضران گفت که بایدن حتی نمی‌داند واژه «تورم» به چه معناست و رقیبش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به انجام آزمایش ادراک درست مانند زمانیکه خودش در کاخ سفید حضور داشت، سوق داد.

ترامپ به حضار گفت به توصیه «رانی جانسون» پزشک وقت ریاست جمهوری آزمایش ادراک داده بود.

او از جمعیت پرسید: «آیا کسی درباره رانی جانسون، عضو کنگره از تگزاس شنیده است؟ او پزشک کاخ سفید بود و به من گفته بود که سالم‌ترین رئیس جمهور هستم. برای همین هم خیلی او را دوست داشتم.»

«رانی جانسون» که ترامپ از او نام برد، در اصل «رانی جکسون» است!

311311

نظر شما