شناسهٔ خبر: 67213932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مدیرکل کانون استان یزد با استاندار دیدار کرد

سیده عالیه قوامی در دیدار با مهران فاطمی به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت‌های کانون در حوزه‌های دانش بنیان، رباتیک و هوش مصنوعی و کسب افتخاراتی در این حوزه پرداخت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شامگاه جمعه 25 خرداد 1403، سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون استان یزد در دیدار با مهران فاطمی استاندار و در حضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت‌های کانون در حوزه‌های دانش بنیان، رباتیک و هوش مصنوعی و کسب افتخاراتی در این حوزه پرداخت.

 مدیرکل کانون استان یزد با استاندار دیدار کرد

قوامی در ادامه به مقوله فعالیت سرود و راهیابی گروه سرود مرکز فرهنگی ، هنری تفت به مرحله نهایی نخستین جشنواره ملی آفرینش از بین ۱ هزار ۱۱۱ گروه شرکت کننده سخن به میان آورد.

وی به برگزاری موفق دو دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان و معرفی یزد به عنوان پایتخت قصه ایران، همچنین انتقال دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی به یزد صحبت به میان آورد. اجرای نمایش، منقبت خوانی و برنامه های جنبی تماشاخانه سیار کانون در دهه کرامت و کاروان مسیر هشتم در راستای برقراری عدالت اجتماعی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری ویژه مناطق کم‌برخوردار و روستاها را از دیگر دستاوردهای کانون برای استان یزد عنوان کرد.

 مدیرکل کانون استان یزد با استاندار دیدار کرد

قوامی سیاست‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را بر اساس نظام‌نامه تدوین شده در کانون پرورش فکری تشریح کرد و در ادامه به برخی موانع پیشبرد اهداف فرهنگی و مشکلات پیش روی کانون پرداخت.

عزیزی نیز با تایید اصول مندرج در نظام‌نامه فعالیت‌های تابستانی کانون، آنرا سندی جامع دانست و از عملکرد کانون اعلام رضایت و قدردانی نمود.

در پایان مهران فاطمی استاندار یزد ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب فعالیت‌های کانون و ارائه خدمات کیفی به خانواده‌ها ، قول مساعد داد که با پیگیری مسئولین و مدیران مربوطه مشکلات و نیازهای مطرح شده در کوتاه‌ترین زمان مرتفع شود.

نظر شما