شناسهٔ خبر: 67212334 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آغاز برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد و نمونه دولتی + آخرین جزئیات

رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد و نمونه دولتی در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان خرداد سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، علیرضا سلطانی درباره برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه‌دولتی اظهار کرد: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان ساعت ۳۰: ۱۰ صبح روز پنجشنبه _سی‌ویکم خرداد_ و آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه‌دولتی و مدارس استعدادهای درخشان ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه _یکم تیر_ سال جاری هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون لازم است یک ساعت پیش از آغاز آزمون در محل حوزه برگزاری آزمون حضور داشته باشند. دانش‌آموزان ثبت‌نام‌کننده در آزمون، لازم است از روز شنبه، بیست‌وششم خرداد از طریق سامانه my.medu.ir برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: چنانچه دانش‌آموزی برای دریافت کارت ورود به جلسه با پیام «شما وجه ثبت‌نام را پرداخت نکرده‌اید» مواجه شود، لازم است وجه را پرداخت و کارت ورود به جلسه را دریافت کند.

وی افزود: دانش‌آموزان که کارت ورود به جلسه آنها فاقد عکس باشد، لازم است با همراه داشتن کارت ورود به جلسه و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل مراجعه تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس اقدام کند.

سلطانی خاطرنشان کرد: اگر به هر دلیل دانش‌آموزان نتوانستند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند یا مغایرتی در کارت ورود به جلسه مشاهده کردند، می‌توانند به کارشناسی سنجش و ارزشیابی تحصیلی منطقه-ناحیه محل تحصیل مراجعه کنند.

نظر شما