شناسهٔ خبر: 67194742 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی‌ توزیع شد+ متقاضیان بخوانند

اقتصادنیوز: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از امروز قابل دریافت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پانا، کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از امروز 26 خرداد ‌از طریق my.medu.ir قابل دریافت است.

شروع فرایند آزمون ورود به پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان روز پنج‌شنبه 31 خرداد ساعت 10:30 صبح و شروع فرایند آزمون ورود به پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی روز جمعه 1 تیر ساعت 8 صبح خواهد بود.

اگر زمان توزیع کارت ورود به جلسه، داوطلبی برای دریافت کارت مراجعه کرد و با پیام «شما وجه ثبت‌نام را پرداخت نکرده‌اید» مواجه شد، باید وجه را پرداخت و کارت را دریافت کند.‌

خبر مرتبط
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز خبرداد.

‌دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آن‌ها فاقد عکس بود، لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس اقدام کنند. 

خبر مرتبط
اعلام زمان آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌ دولتی

اقتصادنیوز: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۸ فروردین انجام می‌شود.

‌دانش‌آموزان در صورتی که به هر دلیل تا روز آزمون موفق به این کار نشدند، باید در ‌روز آزمون با یک مدرک شناسایی عکس‌دار (شناسنامه) به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند تا احراز هویت توسط عوامل حوزه انجام شود و به سالن برگزاری آزمون وارد شوند.

 

نظر شما