شناسهٔ خبر: 67212311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ارتقای توان بازدارندگی کشور می‌شود

سردار عمو مهدی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ارتقای توان بازدارندگی کشور می‌شود و به فضل الهی ملت ایران با حضور پر شور و گسترده در انتخابات هشتم تیرماه، اراده و عزم جدی خود را به استکبار جهانی نشان خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در دیدار مدیران و کارگران شرکت هپکو اراک اظهار داشت: مجموعه شرکت هپکو در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تحقق جهش تولید همچنین از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی این شرکت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کارگری تجلیل به عمل آورد.

سردار عمو مهدی با بیان اینکه هپکو نماد صنعت استان مرکزی است افزود: محصولات تولیدی این شرکت نقش مهمی در عمران و آبادانی کشور دارد. استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد که باید مورد توجه همه باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ارتقای توان بازدارندگی کشور می‌شود و به فضل الهی ملت ایران با حضور پر شور و گسترده در انتخابات هشتم تیرماه، اراده و عزم جدی خود را به استکبار جهانی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما