شناسهٔ خبر: 67353406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترویج فرهنگ قرآنی درموفقیت ماموریتهای پلیس موثراست

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان نقش به‌سزایی در بهتر انجام دادن مأموریت‌ها و گام برداشتن در مسیر پلیس در تراز انقلاب اسلامی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام حامد زکی   با بیان اینکه امروز پلیس در جبهه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و گفت : قرآن کتاب آسمانی و سراسر نور و معنویت است و پلیس آذربایجان‌غربی نیز در راستای تحقق پلیس تراز انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

وی افزود: با استعانت از خداوند متعال و تأسی از انبیا، بیست‌ونهمین دوره از مسابقات استانی کارکنان فراجا و خانواده‌های آنان با همت سازمان عقیدتی سیاسی این فرماندهی و با حضور مدیران ارشد انتظامی، معاونین و کارکنان انتظامی برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری انتظامی استان در بین نیروهای مسلح گفت: این اجتماع قرآنی بسیار زیبا و ارزشمند در جهت تقویت بنیه اعتقادی و فرهنگی پیش‌بینی شده است و نعمت بزرگی برای انتظامی استان محسوب می‌شود.

زکی خاطرنشان کرد: امروز پلیس در جبهه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان نقش به‌سزایی در بهتر انجام دادن مأموریت‌ها و گام برداشتن در مسیر پلیس در تراز انقلاب اسلامی دارد.

 

نظر شما