شناسهٔ خبر: 67353433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور خانواده شهید رییسی در اهواز برگزار می شود

اهواز - ایرنا - خانواده شهید سیدابراهیم رییسی برای حضور در مراسم چهلم شهدای خدمت در اهواز به این شهرستان سفر می‌کنند.

صاحب‌خبر -

استاندار خوزستان روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا بیان کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده روز دوشنبه ۱۱ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور خانواده شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در مصلی اهواز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین شهدای خدمت در مرکز به ریاست محمد مخبر بیان کرد: از روز پنجشنبه به مدت هفت روز مراسمات مختلفی در شهرها و روستاهای کشور برگزار خواهد شد که به تبع چنین مراسماتی در استان خوزستان برگزار می شود.

حسینی محراب گفت: مراسم چهلم رییس جمهور شهید و همراهانش روز پنجشنبه همین هفته در تهران برگزار می شود که اعضای همه سفارتخانه ها و کشورهای حوزه مقاومت در این مراسم حضور دارند.

وی افزود: همچنین مقرر شد که مراسمات مختلفی در سرتاسر کشور برگزار و خانواده شهید رییسی در سه یا چهار استان حاضر شوند. با توجه به تعلق خاطر شهید آیت الله رییسی به خوزستان و هشت سفر وی به این استان، باید مراسمی در شان نام و بزرگی رییس جمهور شهید برگزار کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به تشکیل کمیته های مربوطه برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم چهلم رییس جمهور شهید گفت: مقرر شد که کمیته های تبلیغات، امنیتی، حمل و نقل و پشتیبانی، فضای مجازی و رسانه و روستاها در مرکز استان تشکیل و اقدامات لازم هر چه سریعتر انجام شود.

وی بیان کرد: همچنین روز چهارشنبه ششم تیرماه مراسم بزرگداشتی به مناسبت چهلم رییس جمهور شهید و همراهانش در مصلی اهواز برگزار می شود.

نظر شما