شناسهٔ خبر: 67210614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جاده چالوس مسدود است

جاده چالوس به دلیل سیلاب اخیر تا اطلاع بعدی مسدود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده چالوس به دلیل سیلاب در محدوده دربند (محور و آزادراه فوق) و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی بسته است.

براساس این گزارش، محور‌های شمالی اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند و ترافیک نیز در این محورها روان است.مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.یادآور می شود، سیلاب ۲۴ خرداد ماه جاری در محور کندوان و مسیل منتهی به رودخانه چالوس در محدوده رستوران دربند اتفاق افتاده بود که منجر به مفقود شدن چند نفر شد.

 فرماندار چالوس گفت: پیکر دختر ۲۰ ساله‌ای که گرفتار سیلاب پنجشنبه شب گذشته در رستوران دربند جاده چالوس شده بود از زیر گل و لای خارج شد.  محمد شریفی ادامه داد: دقایقی قبل نیز پیکر دومین مفقودی سیل جاده چالوس که پسر بچه ۱۰ ساله است، با تلاش هلال احمر و نیرو‌های امداد و نجات پیدا شد.عملیات جستجوی یک مفقودی دیگر که زن ۴۶ ساله است، ادامه دارد.

فرماندار چالوس تصریح کرد: هر زمان عملیات پاکسازی و ایمن سازی این محور انجام شد، به مسئولان در استان البرز برای بازگشایی محور اطلاع می دهیم اما اکنون برای جلوگیری از اتفاقات تلخ، این آمادگی وجود ندارد.

نظر شما