شناسهٔ خبر: 67207017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیکر ۲ مفقودی سیل چالوس پیدا شد/جستجو برای نفر سوم

فرماندار چالوس گفت: با تلاش امدادگران جسد دختر ۲۰ ساله و پسر بچه ۱۰ ساله از زیر گل و لای خارج شد.

صاحب‌خبر -

‌محمد شریفی فرماندار چالوس در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: پیکر دختر 20 ساله‌ای که گرفتار سیلاب پنجشنبه شب گذشته در رستوران دربند جاده چالوس شده بود از زیر گل و لای خارج شد. 

وی ادامه داد:  دقایقی قبل نیز پیکر دومین مفقودی سیل جاده چالوس که پسر بچه 10 ساله است، با تلاش هلال احمر و نیروهای امداد و نجات پیدا شد.

 شریفی افزود: از دیگر مفقودی دیگر سیل جاده چالوس، فعلاً هیچ  اطلاعی در دست نیست و گروه‌های جستجو و نجات برای پیدا کردن مفقودین در حال جستجو هستند.

فرماندار چالوس بیان کرد: ستاد بحران شهرستان تشکیل شده و نیروهای راهور، سپاه، نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر و دستگاه‌های مرتبط مشغول به کارند تا جاده پاکسازی و بازگشایی شود. 

.

 وی افزود: با همکاری نهادها و هلال احمر تاکنون 7 خودرو از بستر رودخانه بیرون کشیده شده و همه دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان به مردم از ساعت اولیه پای کارند. 

فرماندار چالوس اعلام کرد: مسئولیت فرماندهی میدانی در ستاد بحران با  رئیس راهداری شهرستان است و بقیه سازمان‌ها و نهادها برای زودتر به نتیجه رسیدن با راهداری هماهنگ باشند. 

 وی تاکید کرد: تردد اورژانسی در جاده کندوان با هماهنگی راهور انجام می‌شود اما عبور و مرور به صورت عام نباید انجام شود ‌تا جاده پاکسازی و ایمن سازی شود .

شریفی با تاکید بر اینکه برای اینکه اتفاقات تلخی رخ ندهد عملیات ایمن‌سازی جاده را انجام می‌دهیم،  اعلام کرد:  ایمن سازی جاده مهمترین مسئله برای ما است و با توجه به سیل گیر بودن منطقه مهم‌ترین موضوع و مسئله که در  بحث سیل مطرح است بحث آبخیزداری است که در این خصوص از دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست داریم برای تامین بودجه آبخیزداری اقدام کنند تا با هر بارشی شاهد اتفاقات ناگوار و تلخ نباشیم.

سیلاب 24 خرداد ماه جاری در محور کندوان و مسیل منتهی به رودخانه چالوس در محدوده رستوران دربند اتفاق افتاده بود.

انتهای پیام/

نظر شما