شناسهٔ خبر: 67201840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار چالوس:

محور کندوان تا پاکسازی کامل مسدود است

سپیده پورشعبان

فرماندار چالوس با اشاره به فعالیت نیروهای راهداری، امور آب و هلال احمر برای پاکسازی محلی که دچار سیلاب شد، گفت: این مسیر برای ارائه خدمات بهتر ماشین‌های سنگین، مسدود است.

صاحب‌خبر -

محمد شریفی امروز در حاشیه جلسه ستاد بحران شهرستان چالوس که در محل حادثه سیلاب در محور کندوان و رستوران دربند برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این ستاد برای ارائه گزارش‌های مستند تر در محل وقوع حادثه تشکیل شده است، اظهار کرد: پلیس راهور، نیروی انتظامی، سپاه، راهداری، هلال احمرو دستگاه‌های مختلف مشغول به کار هستند تا جاده بدین شکل در حال حاضر پاکسازی و بازگشایی شود.

وی با تاکید بر اینکه  در حال حاضر آمادگی عبور و مرور ماشین را در جاده نداریم، افزود: برای اینکه اتفاقات تلخی رخ ندهد و جاده به طور کامل ایمن سازی شود از نیروی انتظامی استان البرز و کسانی که دخیل هستند تقاضا داریم که این جاده بسته بماند تا به طور کامل پاکسازی شود.

وی با اشاره به اینکه به خاطر اینکه اتفاقات تلخی رخ ندهد از پذیرش خودرو معذوریم، گفت: از دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست داریم برای تامین بود بودجه آبخیزداری اقدام کنند تا با هر بارشی شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

فرماندار چالوس در خصوص مفقودین حادثه گفت:طبق اخبار موثق و اثبات شده سه نفر مفقودی داریم و اگر اتفاقی افتاده باشد یا فوتی داشته باشیم باید از طریق پزشک قانونی اعلام خبر شود که تاکنون آمار هیچ فوتی در این حادثه اعلام نشده است.

شریفی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۱۰ خودرو از رودخانه بیرون کشیده شده است، افزود: همه خودروها بدون سرنشین بوده است.

انتهای پیام

نظر شما