شناسهٔ خبر: 67274209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی استان قزوین خبر داد؛

۱۰۸۹ شعبه اخذ رای در قزوین آماده برگزاری انتخابات

قزوین- رییس ستاد انتخابات استان قزوین از آمادگی ۱۰۸۹ شعبه اخذ رای در قزوین برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی چهارشنبه شب در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات پرشور، بیان کرد: در استان قزوین به منظور برگزاری انتخابات پرشور شعب دریافت رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده است، شعب سیار به منظور دسترسی مناطق صعب العبور و مناطق خاص در نظر گرفته شده است که همه افراد بتوانند از حق رای دادند برخوردار باشند.

وی افزود: تعداد کل شعب اخذی رای در نظر گرفته در استان قزوین هزار و ۸۹ شعبه است که از این تعداد ۸۳۰ شعبه ثابت و ۲۵۹ شعبه سیار است، به تفکیک ۶۸۰ شعبه ثابت شهری، ۱۵۰ شعبه ثابت روستایی، ۲۰ شعبه سیار شهری و ۲۳۹ شعبه سیار روستایی هستند.

کاظمی در ادامه با بیان اینکه برگزاری انتخابات جزو آخرین اقدمات دولت شهید رئیسی است، تصریح کرد: همه ما تلاش داریم این اقدام همچون عملکرد دولت سیزدهم پربار باشد و به درستی برگزار شود، در این میان تمام بخشداران و فرمانداران استان آماده برگزاری انتخابات هستند.

وی افزود: اگرچه انتخابات مجلس در اسفند ماه برگزار شد و آمادگی نسبی همچنان وجود دارد اما انتظار داریم چالش های موجود شناسایی و مسائل حل شود تا انتخابات ریاست جمهوری به بهترین شکل خود برگزار شود.

معاون استاندار اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال دو مرحله‌ای شدن انتخابات وجود دارد، ما نیز باید اقداماتی را با فرض دو مرحله ای شدن انتخابات در نظر داشته باشیم، اگر این پیش بینی محقق شود در مرحله فرایند اجرایی و عملیاتی باید در آمادگی کامل باشیم.

وی یادآور شد: نام آقای رئیسی و دولت رییسی باید با پایان افتخارآمیز همراه باشد که این امر مقدر نمی‌شود مگر اینکه انتخاباتی پرشور و سالم برگزار شود.

نظر شما