شناسهٔ خبر: 67273766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در قزوین آماده برگزاری انتخابات است

قزوین- ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان قزوین از آمادگی یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان اظهار کرد: شعب ثابت و سیار اخذ رای به منظور برگزاری انتخابات پرشور در نظر گرفته شده که شعب سیار به منظور دسترسی به مناطق صعب العبور و مناطق خاص مورد نظر قرار دارد.

وی اضافه کرد:از مجموع کل شعب اخذ رای در استان قزوین ۸۳۰ شعبه ثابت و ۲۵۹ شعبه سیار است.

کاظمی ادامه داد: شعب اخذ رای به تفکیک شامل ۶۸۰ شعبه ثابت شهری، ۱۵۰ شعبه ثابت روستایی، ۲۰ شعبه سیار شهری و ۲۳۹ شعبه سیار روستایی هستند.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه برگزاری انتخابات جزو آخرین اقدمات دولت شهید رییسی است، تصریح کرد: همه ما تلاش داریم این اقدام همچون عملکرد دولت سیزدهم پربار باشد و به درستی برگزار شود، در این میان تمام بخشداران و فرمانداران استان آماده برگزاری انتخابات هستند.

به گفته کاظمی،اگرچه انتخابات مجلس در اسفند ماه برگزار شد و آمادگی نسبی همچنان وجود دارد، اما انتظار داریم چالش‌های موجود شناسایی و مسایل حل تا انتخابات ریاست جمهوری به بهترین شکل برگزار شود.

معاون استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال دو مرحله‌ای شدن انتخابات وجود دارد، ما نیز باید اقداماتی را با فرض ۲ مرحله ای شدن انتخابات در نظر داشته باشیم، اگر این پیش بینی محقق شود در مرحله فرایند اجرایی و عملیاتی باید در آمادگی کامل قرار گیریم.

وی یادآور شد: نام شهید رییسی و دولت شهدای خدمت باید با پایان افتخارآمیز همراه باشد که این امر مقدر نمی‌شود مگر اینکه انتخاباتی پرشور و سالم برگزار شود.

گفتنی است، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با رقابت ۶ نامزد انتخاباتی در هشتم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما