شناسهٔ خبر: 67181214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روایت شاهدان؛

جزئیات وقوع سیل در جاده چالوس

سیل محور کندوان چگونه آغاز شد؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌جمعی از مردم محلی و مسافران از لحظه های آغازین وقوع سیلاب در محور کندوان می‌گویند:

- یکی از مسافران عبوری که هنگام وقوع سیل در محور کندوان حضور داشت ،گفت: حوالی ساعت ۸ شب به این منطقه رسیده بودم در حالی که رستوران دربند به خاطر سیل در گذشته تعطیل شده بود. وی افزود: چند خودرو در پارکینگ این رستوران قرار داشت و چند نفری هم به دلیل هشدار سیل به تپه‌های اطراف پناه برده بودند ولی متأسفانه سیل هم به رستوران خسارت زد و هم چندین خودرو در ترافیک مانده را با خود برد. این شهروند بیان داشت: یکی از مصدومان حادثه دیده را نجات دادیم، اما اظهار داشت که همسر و فرزندش را گم کرده و راننده یک دستگاه ون نیز مدعی شد خودرو و مسافرانش مفقود شدند.  وی افزود: تصادفی که قبل از سیل در این منطقه رخ داده بود سبب شد سیل به تعدادی خودرو خسارت وارد کند.


جزئیات وقوع سیل در جاده چالوس


یکی دیگر از شهروندان نیز عنوان داشت: دختر عموی همسرش با بچه‌ها در حال عزیمت به کرج بودند که به ترافیک برخوردند و به یک باره متوجه طغیان و سیلاب شدند و خوشبختانه با کمک پلیس و مردم جان سالم به در بردند ولی متأسفانه خودروی آنها در سیل گرفتار شد و به شدت خسارت دید. یکی دیگر از مسافران عبوری نیز اظهار داشت: وقتی به این نقطه رسیدیم به دلیل تصادفی که رخ داده بود با ترافیک مواجه شدیم و به یکباره از دور دست متوجه صدای غرش سنگ‌ها و آب شدیم که فهمیدیم سیل آمد. وی بیان داشت: چند خودرو زیر گل و لای رفتند و خوشبختانه با کمک مردم محلی توانستیم تعدادی از خانم ها، بچه‌ها و آقایان را نجات دهیم.

 
جزئیات وقوع سیل در جاده چالوس
همچنین یکی دیگر از افراد حاضر در صحنه سیل جاده کندوان گفت: با توجه به ترافیک شدید و حضور افراد زیاد در این نقطه، احتمال گرفتار شدن تعدادی از شهروندان در زیر گل و لای سیلاب وجود دارد. وی ابراز داشت: سیل هفت خودرو در محوطه رستوران دربند را با خود برد و یکی از رانندگان سمند نیز که در تلاش برای فرار از مهلکه سیل بود هم به ما گفت پنج خودروی دیگر نیز داخل آب افتادند.

جزئیات وقوع سیل در جاده چالوس

 

فرماندار چالوس از بیرون کشیده شدن پنج دستگاه خودروی حادثه دیده از سیل خبر داد و گفت: تا کنون فوتی از این حادثه گزارش نشده است.

 

نظر شما