شناسهٔ خبر: 67206493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برپایی دعای عرفه در ۸۰ بقعه متبرکه شاخص فارس + معرفی اماکن شیراز

زهرا عسگری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در ۸۰ بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد و برخی اماکن برگزاری این دعا را در شیراز اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر گفت: این مراسم در شیراز در بقعه مقدس سیدعلاء الدین حسین(ع) با مداحی اکبر افخمی، بقعه علی بن حمزه(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام انصاری و مداحی مصطفی زارع و عباس صف‌شکن و در بقعه شاهداعی الی الله (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام میر و مداحی ابوالفضل میثمی‌پور برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین بقعه سیدتاج الدین غریب(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سجادی و مداحی تحفه و گلکار و بقعه سیدمحمد(ع) قصردشت با سخنرانی حجت‌الاسلام دانش و مداحی محمدعلی مشکین فام میزبان مردم ولایتمدار شیراز است.

موسوی ادامه داد: این مراسم در بقعه سیدمحمد(ع) نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی و مداحی رعیت از مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و همچنین شاهد برگزاری دعای روح‌بخش عرفه در قدمگاه حضرت ابوالفضل(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام تجرد و مداحی رخ بخش هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: این مراسم در بقعه امامزاده ابراهیم (ع) سیبویه با سخنرانی حجت‌الاسلام امینی و مداحی محسن هادیان برگزار می‌شود و این برنامه در آستان مقدس علی‌بن حمزه(ع) نیز با مداحی سید مصطفی زارع و امیر راستی اجرا خواهد شد.

موسوی یادآور شد: برخی دیگر از  بقاع متبرکه استان فارس نیز میزبان برگزاری این مراسم هستند و در برخی از این آستان‌ها شاهد برپایی موکب‌های شهدا، پذیرایی و حجاب خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف فارس در مورد برگزاری برخی از این مراسم در شهرستان‌های استان نیز گفت: آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) و سالن اجتماعات امامزاده شاهزاده قاسم(ع) و امامزاده سید حاجی(ع) و گلزار شهدای فسا و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر ششده برخی از محل‌های برگزاری دعای عرفه در استان فارس هستند.

انتهای پیام

نظر شما